Even voorstellen

Hallo,

Vandaag mijn account aangemaakt en hier is de eerste post. Al jaren lang een bescheiden verzamelaar van horloges. Mijn eerste was een digitale (kado van mijn ouders), mijn eerste gekochte was een Seiko 5. Die liefde voor Seiko is altijd gebleven. Inmiddels staat de teller op 30+ horloges van verschillende merken en het einde is nog niet in zicht. Verkoop af en toe wel wat, maar er komt toch meer bij dan er weggaat (bekend verschijnsel).

Mijn meest gedragen horloge is toch wel de Seiko MM300. Jarenlang naar gekeken, maar uiteindelijk toch de trekker overgehaald en was superblij dat ik het gedaan had. Andere horloges zijn een Omega SMP300, Hamilton Intra-Matic 68 LE en vele Seiko’s. Op dit moment ben ik aan het wachten op een Samurai Dawn Grey en de Gyre, een NLs Kickstarter project. Mag helaas nog geen foto’s plaatsen, dus die komen tzt wel.

Geboren Nederlander, maar woon en werk in de USA en ben tot nu toe het meest actief op het WatchUSeek forum onder dezelfde naam TagTime. Sinds een paar jaar volg ik een sub forum dat zich richt op SubMariner homages BSHT die hun eigen wijzerplaten laten produceren en vervolgens in eigen creaties verwerken. Op dit moment heb ik er zo’n 8 van.

Vindt het leuk dat er een forum actief is in het Nederlands en zal mijn tijd met plezier hier doorbrengen.

Groeten!

27 likes

Welkom!

1 like

Welkom. :+1:

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Welkom op ons mooie forum.

1 like

Welkom op HF en veel plezier hier!

1 like

Welkom!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom!

1 like

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom

1 like

Welkom hier! Heel benieuwd naar de foto’s!

1 like

Welkom op het forum

1 like

Dank jullie wel voor het warme welkom. De foto’s zullen zeker komen, mijn telefoon staat vol ermee. Op Instagram ben ik te volgen onder Duikhorloge, dan kan je al een voorschotje krijgen.

Welkom op HF :+1:

1 like

Welkom hier! For relaxing time, make it tagtime.

image

Mijn innige deelneming. Je kunt nog ontsnappen.

4 likes

Welkom :+1:

1 like

Welkom hier.

1 like