Goedemiddag allemaal!
Leuk om mee te mogen kijken en lezen met zoveel horlogeliefhebbers. Dan ook maar even mezelf kort voorstellen, nadat ik al een week of wat rondkijk hier.
War heb ik? Nou, niet zoveel. Toch kan ik wel enthousiast worden van een mooi horloge. Tien jaar geleden kocht ik na veel, veel zoeken, een Maurice Lacroix. Een Miros Coussin Reveil. Nog steeds vind ik het een plaatje. Hij is nu voor onderhoud en batterij vervangen, dus voor nu een foto van het internet:
Helaas geen automaat. Ook zeker niet de duurste van dit merk, maar ik ben er niet minder blij mee. Nog steeds, na 10 jaar. Echt m’n maatje. Voor geen goud zou ik er afstand van doen. Dat frequent ‘flippen’ van velen begrijp ik dan ook niet zo goed. Maar ik heb dan ook (nog) geen verzameling, dus dat zal ongetwijfeld een rol spelen.
Toch begon het wel te kriebelen de laatste tijd… maar daarover meer in NA . Vandaag de knoop doorgehakt voor iets nieuws. Geen Rolex of Cartier, maar voor mij iets dat al lang op m’n bescheiden verlanglijstje staat.
Vanzelfsprekend staat er nog voldoende op m’n verlanglijst. Een TAG Heuer Kirium, een Cartier, maar ook een Tissot Seastar bijvoorbeeld. Genoeg om naar uit te kijken dus. En ongetwijfeld doe ik hier wat extra inspiratie op.
Fijn weekend allemaal!