Even voorstellen

Hoi, sinds kort ben ik hier verslaafd geraakt aan het lezen van de vele mooie topics op dit forum :smiley:

Ik ben Kenneth en woonachtig aan de Belgische kust.

Sinds lang al gefacineerd door mooie horloges (en nog wat mooie dingen :sweat_smile:) maar tot nu had ik echter maar instap horloges zoals Fossil, Seiko, Mutrix en men Casio…

Recent op dit forum een mooie Aqua Terra overgekocht van @koend (die op alle vlakken zeer zeer correct en vlot verlopen is) :smiley:

Plannen: een speedmaster proffesional (moonwatch) nog aanschaffen en een co axiale AT met blauwe dial :blush: (dus ik scan alvast de betreffende topics wat af :rofl:)

Alvast proficiat met jullie mooie forum (ik leer elke keer wat bij :slight_smile:) en tot hoors

Grtz
Kenneth

Hier enkele van mijn watches:

24 likes

Mijn beste,

Kenneth, van harte welkom binnen de gelederen van dit Nederlandstalige HorlogeForum met internationale allure!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom Kenneth! Leuk ook de Mustang. Moest gelijk aan Michael Knight denken met dat leren jasje erbij :grinning:

1 like

Mercikes :smiley:

1 like

@MarkOris :slight_smile: was idd een grote fan vroeger … enkel die turbo boost hebben ze tot nu toe nog niet uitgevonden :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op HF,

1 like

Welkom!

1 like

Merci allemaal voor het warme welkom :heart_eyes: :blush:

welkom1

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en mooie collectie.

Veel leesplezier op dit forum!

1 like

Welkom :+1:

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom Kenneth :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Een warm welkom op ons onvolprezen forum Kenneth.
Veel inspiratie en leesplezier toegewenst.

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Je hebt al een leuke collectie.
Welkom op het forum! :+1:

1 like