Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op het forum en het werd tijd om mezelf even voor te stellen. Mijn naam is Jeffrey, 24 jaar, momenteel student en woon in de omgeving Leiden. Ik heb horloges altijd al leuk gevonden maar sinds halverwege dit jaar ben ik mij meer gaan verdiepen, onder andere op dit forum.

Momenteel heb ik een Seiko 5 SNKL45, met een chromen secondewijzer in plaats van de rode. Een leuke beginners automaat en leuk om verschillende bandjes uit te proberen:

Ben langzaam maar zeker aan het sparen voor een meer ‘premium’ horloge en zodra die er is zal ik het laten weten!

Groeten Jeffrey

32 likes

Welkom Jeffrey,

Die president band staat er goed op zeg! Bruin leer is ook mooi denk ik.

2 likes

Welkom op HF Jeffrey, staat mooi de “5” op president staal, succes met eventuele uitbreiding in de toekomst (na afstuderen😁?).

1 like

Welkom! :wave:

1 like

Welkom!

1 like

van harte welkom!

1 like

Welkom op HF Jeffrey! Leuke Seiko. En hou de hand op je portemonnee, vanaf hier is het gedaan met de “hobby” kan ik je verklappen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Welkom.

1 like

Welkom.

1 like

Welkom, altijd goed om met een Seiko 5 te starten!

Veel leesplezier.

1 like

Welkom Jef!

1 like

Welkom Jeffrey :+1:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom :smile:

1 like

Welkom hier :+1:

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

1 like

Welkom! Toffe Seiko!
En alvast gecondoleerd met je banksaldo.

1 like

Mijn beste,

Jeffrey, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club HorlogeForummers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom Jef👊

1 like

welkom jongeman. hou er rekening mee dat dit forum financieel uitputtend kan zijn !

1 like