Even voorstellen

Na twee jaar meelezen is het toch tijd geworden om mij bekend te maken. Ik ben 45 jaar en interesseer me sinds 3 jaar voor horloges.
Ik heb er nog geen en omdat ik een behoorlijk prijzige smaak heb, moet het even wachten. Na een behoorlijk moeilijke tijd(relatie) gaat mijn huis in de verkoop en komt er cash vrij om een mooi horloge aan te schaffen. Ik geniet dagelijks van dit forum en heb al een hoop info vergaard. Het moet een Rolex worden (explorer 1, datejust of op) of een Tudor (BB of Pelagos), afhankelijk van de overwaarde😊. Ga allen zo door op dit forum en ik hoop binnenkort van me te laten horen👍

19 likes

Dan ben je er relatief laat bij (wees blij want dat heeft je heel wat geld bespaard al die jaren), join the club!

Welkom Ruub!

Die komen vaak genoeg langs hier, moet helemaal goedkomen.

1 like

welkom

Welkom hier!

Ik zou willen dat mijn interesse 17 jaar later was begonnen :sweat_smile:
:money_with_wings: :money_with_wings: :money_with_wings:

Welkom!

En hoewel een dure smaak te begrijpen is, geniet ik ook nog erg van een mooie Oriënt of vintage Omega. Om van de hobby te genieten hoeft niet altijd veel geld te kosten :wink:

Hoef je geen huis weer dan?

Welkom

Welkom!

Van harte welkom op ons mooie forum!

Welkom op HF, veel plezier hier gewenst en succes met jouw keuze!

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

:sweat_smile: :rofl: ik ga niet de volledige overwaarde gebruiken

Welkom bij de club.

Na het vele lezen op dit forum ben ik tot de conclusie gekomen, dat ik een horloge wil hebben, om een periode af te sluiten en om door te geven aan mijn zoon, als ik er niet meer ben. En ik word gewoon erg warm van Rolex. Iedereen om me heen verklaart mij voor gek, die snappen het niet

2 likes

tnx allen voor dit warme welkom

Belastingtechnisch wel !

Welkom…:+1:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom hier.

Welkom :+1: