Hallo allemaal,
Na lang te hebben meegelezen op het forum, wordt het tijd om mezelf voor te stellen. Dit jaar een account aangemaakt, een welkome afleiding tijdens het thuiswerken dit jaar. Al sinds mijn tienerjaren een horloge-gek, met dito budget. Tijdens de tienerjaren van de passie genoten met vele Quartz horloges van diverse merken. Helaas heb ik niet alles kunnen behouden; alles is verkocht, of helaas stuk gegaan.
• Sinds 2016 mijn eerste serieuzere aankoop gedaan, met een PILOT’S WATCH MARK XVIII, Reference: IW327001:

• Na vier jaar onwijs veel draag plezier besloten een 2e IWC te kopen, PILOT’S WATCH CHRONOGRAPH SPITFIRE, Reference: IW387901:
Geen schokkende stijlbreuk, ik houd van ‘pilot watches’, maar als een stijl je aanspreekt moet je daar ook lekker bij blijven ;-). Nu dus als voornaamste toevoeging de chronograaf complicatie met dagaanduiding. Ook hier weer erg blij met deze “pilot watch” met inhouse IWC movement.
• Als laatste aankoop dit jaar de IWC ingenieur (leuke bijkomstigheid dat het een Gerald Genta ontwerp is), een van de weinige horloges met stalen band die mij aanspreekt. INGENIEUR Automatic, Reference: IW323902:

Hier alle IWC’s bij elkaar:
Nu voornamelijk mijn zinnen gezet op een ‘Dress watch’ en ‘Dive watch’, zodoende veel informatie aan het inwinnen hierover via dit forum. Het wordt namelijk tijd dat we ook eens buiten IWC gaan shoppen!