Goedenavond!
Na een tijdje meegelezen en ook aangemeld te hebben als horlogeforum-lid, zal ik me ook voorstellen. Ik ben Dirk, begin van m’n twintiger jaren en nog studerende. Mijn interesse voor horloges werd afgelopen voorjaar aangewakkerd toen ik een docent een G-shock square zag dragen. Dat deed me gelijk denken aan de Casio f-91w die ik jarenlang heb gedragen als jonge jongen. Na wat informatie opgezocht te hebben over oude Casio modellen werd m’n enthousiasme aangewakkerd en verschoof m’n focus ook naar mechanische horloges. Desondanks was een G-shock 5610 snel aangeschaft.
Naarmate het virus zich meer over de wereld verspreidde werd ik ook meer gegrepen door het horlogevirus. Begin afgelopen zomer kwam er een Orient bambino bij, die ik met trots heb gedragen op de bruiloft van mijn zus. Met een G-shock en een dress watch in de collectie had ik meer de behoefte aan een dagelijks horloge, die tegen een stootje kon (voor als we weer uit kunnen ) en er toch goed uitzag. Het geld wat ik bespaarde door niet op vakantie te kunnen kon ik spenderen aan een horloge en na veel zoeken en vergelijken heb ik de keuze gemaakt voor een Hamilton automatic 38mm op de bracelet. Een heerlijk horloge die ik bijna elke dag draag
In ieder geval, ik kan m’n docent bedanken (of de schuld geven) dat hij deze hobby bij mij heeft getriggerd. Ik hoop hier m’n nieuwe interesse uit te diepen, en hopelijk zelf ook af en toe wat te plaatsen. Als jullie nog mooie horloges kunnen aanraden voor studenten met budget, hoor ik het graag!
Fijne avond allen