Even voorstellen

Beste HF-leden,

Na een tijdje meelezen en ook aangemeld te zijn, zal ik mij voorstellen. Mijn naam is Tsun, begin 30’er uit het mooie Brabant. Werkzaam bij een automerk met vier ringen en net als jullie besmet met het horlogevirus.

Mijn eerste echte horloge was een Hamilton Jazzmaster. Kort daarna volgde de Breitling Chronomat GT. En sindskort ben ik een trotse eigenaar van de Omega Seamaster. Ik weet dat jullie gek zijn op foto’s, bij deze:

Ik ben nog op zoek naar een rubberen band. Mocht iemand iets hebben of weten, let me know.

Groetjes,

Tsun

36 likes

Welkom op dit leuke forum, en voor een "beginneling"heb je al een mooi trio! :ok_hand:

1 like

van harte welkom hier!

1 like

Hee welkom!

[geslijm]
Mooie Seamaster! :ok_hand:
[/geslijm]

Ik heb nog een leuk filmpje voor je van onze Audi. Leuke auto’s joh! :joy:

Beetje pesten. We hebben er geen last meer van. We hebben nu een BMW. :face_with_hand_over_mouth:

Nee maar echt welkom hoor. :+1: :joy:
Oh wacht, lid sinds 2017! Waar ben ik mee bezig! :man_facepalming:

5 likes

Welkom op HF Tsun, mooie collectie heb je, maar als Omega liefhebber vind ik je Seamaster natuurlijk top. Veel plezier hier gewenst!

Zelf rijd ik Fiat 500 (met twee ringen dus), maar ik heb wel een Audi horloge😀 (met vier ringen):

Kreeg ik, toen m’n zoon een nieuwe Audi uitzocht en ik mee mocht

3 likes

Welkom hier :+1:. En veel leesplezier!

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom!

1 like

Van harte welkom op dit leuke forum!

Een kleine waarschuwing:
Met jouw beschrijving van jezelf is jouw identiteit erg makkelijk te achterhalen. Dat kan soms niet handig uitpakken.

4 likes

Welkom :+1:

1 like

Nou eh Lucky, jouw profielfoto kan ook wel een zwart balkje gebruiken. :joy:

Maar eens!

2 likes

Welkom Tsun :+1:

1 like

Ben inderdaad niet erg incognito 🥷

Best of both worlds :grin:

1 like

Welkom!:+1:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom
Ik rijd in een ver familielid … met een pijl en een vleugel

1 like