Beste Horlogeforum leden,
Al een tijdje aan het meelezen op het forum, maar nu dan ook maar een korte introductie. Al jaren een liefhebber van sportievere horloges. Begonnen met een Panerai Pam 299 (in de tijd dat 44mm nog heel gewoon was). Daarna een Chopard Mille Miglia GT XL aan de collectie toegevoegd, met name de vanille rubberen strap geeft veel draagcomfort.
Na twee grotere modellen wilde ik ook graag een wat kleiner model en ben gegaan voor de Omega Speedmaster Reduced, een fijne 39mm automaat uit '86 (geloof ik). Dat had natuurlijk tot gevolg dat ik met een schuin oog al snel ging kijken naar een Speedmaster Professional. Uiteindelijk een nieuwe uit 2018 gekocht met glassback (heet dat zo?).
Tussendoor overigens ook nog een Chopard Mille Miglia GTS Speed Black toegevoegd, maar de Panerai verkocht. De volgende stap werd dan toch de stap richting Rolex. Niet de Sub voor mij (ook heel mooi), maar de Sea Dweller uit 2009.
Recentelijk ben ik tegen de voorkeur van velen van jullie ingegaan en heb een Rolex Milgaus GV aangeschaft…met DLC. Ik weet dat het de purist niet kan behagen, maar ik vind het een prachtig horloge. Zal binnenkort even foto’s toevoegen van de collectie en dan hoor ik graag de mening over met name de Milgaus DLC :-).
Grt
ChrisM78