Even voorstellen

Hallo forumleden,

Mijn naam is Hans. Mijn grootvader was horlogemaker en werkte eerst bij een juwelier in Eindhoven, later als zelfstandige. Tot op hoge leeftijd (87 jaar) deed hij wekelijks zijn rondje langs klanten (oa de familie Philips) om de klokken bij te houden.

Ikzelf heb altijd interesse gehad, met name in polshorloges. Ik heb 2xEdox (beide quartz), een Tissot en een Bering. (beide automaat).

Vanuit de erfenis heb ik van mijn grootvader een kist met ongeveer 20 zakhorloges (tussen 1775 en 1930) gekregen, onder meer een Omega. Daarnaast een aantal onderdelen, losse kasten (zilver en goud).

Ik ben op zoek naar een mooi polshorloge en wil graag gebruik maken van jullie kennis en ervaring. Ik ben zelf gecharmeerd van de merken IWC, Jaeger leCoultre, Omega, Glashutte, Lange& Sohne en Tag Heuer, maar sta open voor suggesties :slight_smile:

En ik wil sparren met jullie wat ik het beste kan doen met de nalatenschap van mijn grootvader.

En ik neem de tijd… het motto van dit forum. :wink:

Groet, Hans

24 likes

Welkom…:+1:

1 like

“Ik neem de tijd”,
zei de man. “Dat hoeft niet”, zei de andere man, “Je hebt hem al”.

Decoration-Welcome-Banner-Template

5 likes

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Welkom hier.

1 like

Mooi verhaal!
Ik ben erg benieuwd naar foto’s van je collectie!

Veel plezier hier!

1 like

Leuk verhaal, welkom! Laat je lekker gek maken hier :wink:

1 like

Welkom!

1 like

Welkom bij de club.

1 like

welkom

1 like

Welkom en je hebt al een mooie verzameling bij elkaar!

1 like

Welkom Hans!:+1:

1 like

Welkom :smiley:

1 like

Beste Hans, welkom op HF!

1 like

welkom-home

1 like

Welkom, Hans en nog veel plezier op ons forum. Ben reuze benieuwd naar de foto’s van de zakhorloges.

1 like

Welkom

1 like

Daar zitten inderdaad een aantal zeer mooie modellen tussen.
Nog fan van specifieke modellen?

En van harte welkom natuurlijk

1 like

Van harte welkom!

1 like

Er staan er al 5 op het forum