Even Voorstellen

Dag allemaal,

Mijn naam is Dennis, 28 jaar oud en sinds een jaartje of 2 ook gebeten door het horlogevirus.
hieronder een fotootje met de horloges momenteel in mijn collectie.

Casio A1000D-7EF:
Casio classic met een metalen case kon ik niet laten liggen. Ik ben aan het overwegen om deze te modificeren. (andere module, andere watch face, … )

Casio Gshock GW300A-1V:
heb ik sinds mijn jeugd. Mijn vrouw vindt hem verschrikkelijk maar voor mij is deze pure nostalgie en hij is tevens onverwoestbaar.

Casio Oceanus S100:
Dit was de eerste horloge die ik voor mezelf heb gekocht en heeft ook alles in gang gezet.
Ik had deze gekocht met het idee: “Ik heb maar 1 degelijk horloge nodig”
We weten allemaal hoe dit afloopt.

Casio Oceanus T200:
Nadat ik de Oceanus S100 had gekocht kwam deze ook uit.
Dus ook maar even besteld om te kijken welke ik het leukst zou vinden zodat ik er eentje kan verkopen
ja …

Omega De Ville Quartz – 191.0091:
Gevonden bij het snuisteren in een klein antiekzaakje. Stond voor een deftig prijsje te koop en het horloge leek als nieuw. Er zit zelfs nog een sticker op de onderkant.

Sternglas Naos Quartz:
Gekocht tijdens mijn ontdekkingsperiode. Op zich wel een fijn klokje maar krijgt momenteel heel weinig polstijd.

Rodania P22055:
Een horloge dat van mijn grootvader is geweest.
Veel informatie over dit horloge kan ik niet terugvinden dus als er Rodania experts in dit forum zitten die hier meer over weten, dan hoor ik het graag.

Zoals je ziet is mijn collectie een beetje Casio Top-heavy momenteel en momenteel ook uitsluitend quartz horloges. Wat mij vooral aantrekt in horloges is precisie. Dit zowel in de afwerking van het horloge als in het behouden van tijd. Voor mij is een Quartz horloge dan ook een technologie die ik zeer apprecieer. Niet dat ik zal klagen als ik een Mechanisch horloge rond mijn pols krijg. :blush:

Dit verklaart dan wellicht ook het horloge op mijn wish-list:

Grand Seiko SBVG245 (discontinued :frowning:)

Ik kijk er naar uit om nog te ontdekken wat er allemaal op dit forum te vinden is.
Indien iemand meer wil weten over de horloges die ik momenteel heb mag je altijd vragen.

Groetjes,

-Dennis

22 likes

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Welkom Dennis op het HF

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum.

1 like

welkom
tenor (3)

2 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom op HF Dennis en veelplezier hier gewenst!

1 like

Welkom Dennis!

1 like

Welkom Dennis, mooie meuk heb je.

2 likes

Welkom!!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom! Ik zit ook al een tijdje te spelen met de gedachte om die Casio a1000 te modden zoals in dit filmpje. En dan wil ik het horloge houden met de donkere watch face. Ik kan alleen nog niet echt voor mezelf rechtvaardigen om één horloge voor de prijs van twee te kopen :wink:

Als je het ooit probeert laat het weten! Ben benieuwd.

1 like

Welkom Dennis!

1 like

Welkom Dennis!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Beste Dennis,
welkom op HF!

1 like

Welkom.

1 like