Even voorstellen

Hallo mede horloge fans,

Sinds een week of twee aangemeld op dit horlogeforum en met veel plezier al wat berichten gelezen en ook al gepost op dit forum.
Tijd om mijzelf even voor te stellen.
Mijn naam is Jan en ik ben begin 40. Vanaf tiener altijd al horloges gedragen. Op de basisschool ooit begonnen met de Casio rekenmachine horloges (de digitale tijd was veel makkelijker af te lezen dan een gewone klok :wink:). Door defect aan de Casio daarna overgestapt op een titanium chronograaf van Pulsar. Deze heeft inmiddels al plaats gemaakt voor een Tissot PRC 200 ook chronograaf met stalen band. Na het overlijden van mijn vader is hier nog een Maurice Lacroix classic uit ‘98 aan toegevoegd.

Daar gaat beslist nog het eea aan toegevoegd worden. Ik ben me nu met name aan het oriënteren op een automaat.

Hartelijk dank voor de nuttige content welke is geplaatst dat is voor een horloge liefhebber een genot om te lezen.

19 likes

Hartelijk welkom hier! Voor mij een herkenbaar verhaal, we hebben ongeveer hetzelfde pad bewandeld voor aanmelding.

1 like

welkom

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Welkom hier.

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom op het forum en veel plezier met het uitbreiden van je collectie!

1 like

Welkom

1 like

Welkom JMH!

1 like

Welkom

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Dank je wel, dat gaat zeker lukken!

Welkom hier :blush::+1:t3:

1 like

Welkom Jan.

1 like

Welkom

1 like

plaatje

1 like

Welkom en veel plezier op ons mooie Forum :watch:.

1 like

Welkom

1 like

Van harte welkom hier!

1 like