Dag allemaal, mijn naam is Patrick en sinds een jaar is het horloge virus bij mij ook toegeslagen.
Lang geleden wel een horloge gehad, maar toen deze stuk ging heeft deze jaren in de kast gelegen.
Dus bij deze meteen maar even goed van start met wat foto’s van mijn huidige collectie.
Dit was die eerste, een Pulsar Y182-6D40 inmiddels is ie al zo’n 25 jaar oud.
Na een tijdje zonder horloge rond te hebben gelopen een vervanger gezocht voor de Pulsar en dat is de Lorus geworden, inmiddels ook al zo’n 15 jaar oud, maar tikt nog naar hartelust.
Precies een jaar geleden zag ik bij een juwelier deze CASIO ERA-110 liggen, ik vond hem mooi en besloot 'm aan te schaffen.
Toen kreeg ik het idee om een Oldskool look horloge aan te gaan schaffen, moest ook een beetje passen bij mijn oldskool Toyotaatje, dus dat is deze witte G-Shock geworden.
Het is een DW-D5500BB (De DW5600 vond ik net niet vierkant genoeg)
De witte bezel en strap heb ik gevonden op een site in de USA en behoren toe aan een 5500 G-Lide.
En tja, als je een witte hebt moet er ook een zwarte komen natuurlijk
Deze G-Shock GST W100G vond ik voor een zacht prijsje op Ebay,
Drie horloges is natuurllijk niet genoeg, dus nog een paar aangeschaft het afgelopen jaar,
Een Pagani PD1639, ietsjes aangepast, loop verwijderd andere band en de insert een ‘‘staal’’ kleurtje gegeven
Casio MDV100
Invicta 31491 (blauw leer komt daarop)
Steeldive Tuna,
Gister nog deze bestelling geplaatst
En een week geleden heb ik een bronzen San Martin Turtle besteld, erg mooi vind ik die.
Groet,
Patrick