Even voorstellen

Goedenavond Forumleden,
Zo op de valreep, aan het einde van de eerste dag van dit nieuwe jaar wil ik me graag aan jullie voorstellen. Ik ben Damiaan, 36 jaar en al jaren gek op horloges in allerlei soorten en maten.
Ik denk dat ik nu een jaartje regelmatig op dit forum kom kijken voor de lol en ik vond de start van dit nieuwe jaar wel een goed moment om mijn liefde wat serieuzer aan te pakken.:grin:
Lang geleden, toen ik een jaar of 13 was kreeg ik van mijn ouders mijn allereerste Seiko horloge. Een geweldige ervaring waar ik nog steeds met plezier aan terug denk. Daar moet het ooit begonnen zijn. Het betreffende horloge heb ik nog steeds maar is helaas overleden (links onder).
In de jaren veel verschillende soorten horloges gehad in de budget en midden klasse. Op dit moment is dit mijn collectie:

De Ferragamo (links boven) is de nieuwste toevoeging aan de collectie. Een impuls aankoop, het ontwerp vond ik zo lekker anders en hij draagt heerlijk.

Mijn doel dit jaar is een Omega Speedmaster (evt. Reduced). Vind ik persoonlijk een prachtig horloge :heart_eyes:

Ik kijk er naar uit om hier veel te leren en delen! Bedankt al voor alle kennis die ik hier heb opgedaan.

Een goede gezondheid, moge de tijd ons alle toelachen :wink:

23 likes

Welkom, je hebt al een mooie verzameling hoor, en veel leesplezier hier op het forum

1 like

Bedankt!!

Welkom!

1 like

Welkom hier.

1 like

welkom-home

1 like

Welkom Damiaan.

1 like

Welkom :+1:

1 like