Welkom en veel plezier op het HF!
Welkom.
Welkom!
Welkom, Ronald en nog veel plezier op ons forum en van de Rolex.
Welkom!
Welkom. Dikke upgrade die Rolex. Mooiste is inderdaad een horloge uit je geboortejaar. Wellicht dat ik daar ook maar eens naar moet gaan kijken.
Dank je wel! Ik twijfelde tussen een Datejust uit mijn geboortejaar of een compleet nieuwe Datejust. Uiteindelijk toch voor de charme en het unieke gegaan. Ik vind die blauwe verlichting ook niet zo mooi staan bij een klassiek horloge als een Datejust. Ik ga nu gewoon voor een nieuwe Submariner. Daar vind ik het beter bij passen.
Van harte welkom!
Hahahaha… Ai, dan ben je net tegen de verkeerde bezig, met m’n twee Grand Seiko’s en m’n ene Citizen Chronomaster high-accuracy quartz horloges. Ik ga geen foto-bom doen in jouw topic, maar die discussie durf ik wel aan te gaan.
Voor de liefhebber is hier wat te lezen:
Ik evangeliseer vrolijk verder. Dat laat onverlet dat mechanische horloges supertof zijn. Daarom heb ik ook twee dozen waarin alles van quartz tot handwinder chrono’s tot automaatjes zitten. Noem me een alles-eter.
Hahahaha, je zal gelijk hebben. Laat ik het anders formuleren: ik heb minder met Quartz horloges. De Springdrive daarentegen vind ik wel weer supercool.
Mogelijk komt er bij mij ook nog een keer een Grand Seiko. Maar de verhalen over service doen mij een beetje afschrikken.
Mijn ene GS ligt toevallig al een tijd bij Seiko in Japan omdat ik 'm op een terras liet vallen. Dat herstellen was goedkoper dan ik zou denken, en de serviceprijzen lijken me uitermate redelijk.
Ik kom hier op terug wanneer ik 'm weer heb, maar wat heb je gehoord over service aan die dingen, uit nieuwsgierigheid?
Dat ze de garantie geven dat onderdelen in ieder geval tot 15 jaar na einde productie leverbaar blijven. En dat horloges heel erg lang weg zijn voor reparaties.
Dat klopt, in mijn ervaring. Ik ben nu drie maanden onderweg. Maar ja, ik heb 23 van die dingen, dus wat boeit het?
Als je er 23 hebt is het inderdaad een luxeprobleem.
Welke Grand Seiko’s heb jij? Foto’s?
Prachtige aanwinst , welkom op HF
Prachtige DJ erg stijlvol en allround, welkom en geniet ervan!
Van harte welkom op het enige échte Horlogeforum in de hele wereld!
Ik wens je heel veel plezier toe hier en nog heel veel mooie horloges!
Die Rolex is een beauty!
Dank je wel!