Even voorstellen

Welkom!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom🙂

1 like

Hoi!

1 like

Welkom hier, leuke discrete DJ die je daar hebt. Gefeliciteerd daarmee.

Dus Vostoks zijn geen echte horloges? Eerlijk gezegd is het natuurlijk merkwaardig dat een chinees quartzje van de Kruitvat grabbelbak voor 5,95 accurater tijd weergeeft dan 99% van alles wat op dit forum een “echt horloge” wordt genoemd. :wink:

Zomaar een gedachte.

Ik zie de foto van de rest graag tegemoet. Russen, Seikootjes, Rollies, het kan allemaal leuk zijn. :+1:

1 like

Welkom op het HF

1 like

Welkom en geniet van je ‘echte’ aanwinst!

1 like

Dank je wel!

Hahahaha, daar heb ook zeker wel een punt!
Het is ook een gevoel wat ik er bij heb. Alle horloges die ik tot nu toe aangeschaft heb, heb ik niet zo’n gevoel bij als de Rolex. Als ik naar de Rolex kijk, krijg ik echt een warm gevoel. Daarnaast vind ik een mechanisch horloge eigenlijk het enige echte horloge. De Seiko is ook een quartz horloge met een accu.

De Vostok Komandirskie horloges zijn gewoon hele coole horloges. Alleen de kwaliteit is best wel Russisch. Het zijn automaten, maar op tijd lopen doen ze niet. Zodra ik foto’s heb zal ik ze posten!

1 like

Welkom op ons mooie forum.

1 like

Welkom en veel plezier op het HF!

1 like

Welkom.

1 like

Welkom!

1 like

Welkom, Ronald en nog veel plezier op ons forum en van de Rolex.

1 like

Welkom! :wave:t3:

1 like

Welkom. Dikke upgrade die Rolex. Mooiste is inderdaad een horloge uit je geboortejaar. Wellicht dat ik daar ook maar eens naar moet gaan kijken.

1 like

Dank je wel! Ik twijfelde tussen een Datejust uit mijn geboortejaar of een compleet nieuwe Datejust. Uiteindelijk toch voor de charme en het unieke gegaan. Ik vind die blauwe verlichting ook niet zo mooi staan bij een klassiek horloge als een Datejust. Ik ga nu gewoon voor een nieuwe Submariner. :wink: Daar vind ik het beter bij passen.

1 like

Van harte welkom!

1 like

Hahahaha… Ai, dan ben je net tegen de verkeerde bezig, met m’n twee Grand Seiko’s en m’n ene Citizen Chronomaster high-accuracy quartz horloges. Ik ga geen foto-bom doen in jouw topic, maar die discussie durf ik wel aan te gaan. :slight_smile:

Voor de liefhebber is hier wat te lezen:

Ik evangeliseer vrolijk verder. Dat laat onverlet dat mechanische horloges supertof zijn. Daarom heb ik ook twee dozen waarin alles van quartz tot handwinder chrono’s tot automaatjes zitten. Noem me een alles-eter. :+1:

1 like

Hahahaha, je zal gelijk hebben. Laat ik het anders formuleren: ik heb minder met Quartz horloges. De Springdrive daarentegen vind ik wel weer supercool.

Mogelijk komt er bij mij ook nog een keer een Grand Seiko. Maar de verhalen over service doen mij een beetje afschrikken.

Mijn ene GS ligt toevallig al een tijd bij Seiko in Japan omdat ik 'm op een terras liet vallen. Dat herstellen was goedkoper dan ik zou denken, en de serviceprijzen lijken me uitermate redelijk.

Ik kom hier op terug wanneer ik 'm weer heb, maar wat heb je gehoord over service aan die dingen, uit nieuwsgierigheid?