Mijn naam is Eddie en ik deel jullie passie voor horloges. Ik ben 44 jaar en als kleine jongen stond ik op de jaarlijkse kermis altijd bij de grijpertjes naar horloges te vissen. In mijn jeugd heb ik vele soorten en maten gehad: Citizen, Swatch en 2 stoere Camel Trophy horloges. Maar toen wist al: ooit koop ik een echt horloge. En “echt” was voor mij toen Rolex, verder ging mijn kennis niet.
In 2007 kwam mijn eerste serieuze horloge een Tissot PRC 200 T461. Deze dus:
Het laatste stuk uit mijn collectie is een vintage Omega. Ik weet er verder niets van behalve dat hij uit de twintiger jaren moet komen. Misschien kan een van jullie er meer over vertellen?
Op mijn verlanglijst staat een IWC met lederen band. Ik zal de Seamaster hierbij moeten inruilen want liggende gelden zijn er onvoldoende . De IWC Portugieser 40mm Automatic IW358304 is voor mij het summum, maar ligt met een list price van meer dan 7k boven budget.
Mooie collectie hoor, en herkenbaar vwb je vroege passie voor horloges. Op 7 jarige leeftijd kocht ik al van centjes van mijn opa een Swatch. Ik zal nog eens zoeken, die moet ik nog op zolder hebben liggen. Later ook verliefd geworden op een Camel! Inmiddels in het bezit van een Tag Heuer Aquaracer en komende maandag komt een Breitling Supercoean.
Jij hebt ook een mooie collectie in bezit en ook je verlanglijst ziet er goed uit
Mooi die laatste! Je zou de Omega Enthusiast een mailtje kunnen sturen voor meer informatie. Ontzettend toffe en kennisvolle man wat betreft dit soort vintage Omega modellen.