Na maanden lurken in de verkooptopic’s toch maar even voorstellen
Ik ben Erik uit het zuiden des lands met een, volgens mij, aangeboren voorliefde voor horloges. (begonnen met flik flak, casio, timex, citizen en neppe brietlings, rolexen uit vakantieoorden)
Eigelijk heb ik altijd voornamelijk horloges gehad van ‘fashion’ merken zoals Diesel, Fossel, Guess, Michael Kors enz (welke ik overigens ook nog steeds met plezier draag.
Afgelopen jaar ben ik toch eens gaan kijken naar een horloge van ‘echt’ horlogemerk, dat wel betaalbaar is en ben ik uitgekomen bij een Seiko solar diver chrono met pepsi bezel
Hierna ben ik meer en meer naar divers gaan kijken. Ik vond submariners en seamasters altijd al (tu) en ben me daar dan ook op gaan richten. Dit heeft uiteindelijk geresulteerd in de aanschaf van een Steinhart OVM. Los van het feit dat ik een sub niet kan betalen, vind ik dit een hele geslaagde hommage aan de milsub, die ik persoonlijk mooier vind als een normale sub.
Uiteindelijk als grail een seamaster voorgenomen voor de toekomst, maar deze uiteindelijk ook nog dit jaar aangeschaft ( wel een quartz zonder papieren, maar daardoor wel betaalbaar. uiteraard de echtheid laten verifieren)
Nu vind ik dat ik voorlopig klaar ben na in een half jaar 3 goede horloges (en nog een fossil voor de leuk) te hebben gekocht