Even voorstellen

Na maanden lurken in de verkooptopic’s toch maar even voorstellen :slight_smile:

Ik ben Erik uit het zuiden des lands met een, volgens mij, aangeboren voorliefde voor horloges. (begonnen met flik flak, casio, timex, citizen en neppe brietlings, rolexen uit vakantieoorden)

Eigelijk heb ik altijd voornamelijk horloges gehad van ‘fashion’ merken zoals Diesel, Fossel, Guess, Michael Kors enz (welke ik overigens ook nog steeds met plezier draag.

Afgelopen jaar ben ik toch eens gaan kijken naar een horloge van ‘echt’ horlogemerk, dat wel betaalbaar is en ben ik uitgekomen bij een Seiko solar diver chrono met pepsi bezel

Hierna ben ik meer en meer naar divers gaan kijken. Ik vond submariners en seamasters altijd al (tu) en ben me daar dan ook op gaan richten. Dit heeft uiteindelijk geresulteerd in de aanschaf van een Steinhart OVM. Los van het feit dat ik een sub niet kan betalen, vind ik dit een hele geslaagde hommage aan de milsub, die ik persoonlijk mooier vind als een normale sub.

Uiteindelijk als grail een seamaster voorgenomen voor de toekomst, maar deze uiteindelijk ook nog dit jaar aangeschaft ( wel een quartz zonder papieren, maar daardoor wel betaalbaar. uiteraard de echtheid laten verifieren)

Nu vind ik dat ik voorlopig klaar ben na in een half jaar 3 goede horloges (en nog een fossil voor de leuk) te hebben gekocht :slight_smile:

Welkom op het forum. Wist je trouwens dat we hier dol zijn op foto’s :slight_smile: .

Oh ja, wat ik echt nog even kwijt wil…

Waarom is dit forum zo irritant opgezet? Waarom kan ik niet vanuit 1 pagina lezen zonder nieuwe pages te krijgen en waarom staat niet alles gewoon onder elkaar? Dit zou het forum naar mijn idee veel toegankelijker maken. Ik zou iig veel meer lezen qua topic’s.

Ik snap dat dit (waarschijnlijk) ook hobbymatig wordt gedaan en dat de mensen er achter vast meer te doen hebben als een forum te modden/onderhouden enz, maar ik wilde het wel gezed hebben

All due respect :slight_smile:

Even de instellingen wijzigen in mijn profiel zou kunnen helpen…

Erik11 Schreef:

Oh ja, wat ik echt nog even kwijt wil…

Waarom is dit forum zo irritant opgezet? Waarom
kan ik niet vanuit 1 pagina lezen zonder nieuwe
pages te krijgen en waarom staat niet alles gewoon
onder elkaar? Dit zou het forum naar mijn idee
veel toegankelijker maken. Ik zou iig veel meer
lezen qua topic’s.

Ik snap dat dit (waarschijnlijk) ook hobbymatig
wordt gedaan en dat de mensen er achter vast meer
te doen hebben als een forum te modden/onderhouden
enz, maar ik wilde het wel gezed hebben

All due respect :slight_smile:

instellingen op plat zetten scheelt al een slok op een borrel indd.

Foto’s:
Seamaster

Steinhart op zwarte zulu:

En op staal:

Seiko solar diver:

Prachtig toch, zo’n seamaster. Ik word hier zo hebberig van.

Welkom Erik,
Al een indrukwekkende collectie zie ik.
Erg fraai zo’n Seamaster.

Groet,
Harold

Welkom en bedankt voor die fijne binnenkomers. Zeker de Seamaster kan ik wel waarderen, ben zelf begonnen met de GMT variant.

Welkom in ons midden Erik en veel plezier hier. Wat een mooie klokken heb je al zeg!

Gr Wouter

Welkom op dit forum Erik. Mooie collectie heb je.

Groet,Jurgen

Hoi :slight_smile:

Welkom!
De Seamaster is top!

Mijn grail op dit moment is de Tudor Pelagos. Als ik zo je collectie bekijk is dit misschien ook wel iets voor jou :slight_smile:

van harte welkom!

Welkom, Erik! En mooie collectie heb je al!(tu)
Nu weet ik dat verzamelen erg verslavend is, dus heb je al een volgend horloge in het vizier?:wink:

Welkom! :slight_smile:

Mijn beste,

Van harte welkom Erik op dit mooie horlogeforum.
Hét forum, waarbij de passie der materie, hand in hand gaat met het kameraadschap van de mens achter het horloge!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Bedankt allemaal voor het warme welkom :slight_smile:

Voorlopig even geen nieuwe aankopen, want ik ben thuis nog aan het verbouwen, moet eigelijk een nieuwe auto en wil ook nog graag beginnen aan motorrijlessen.

Ik weet wel hoe het gaat met verzamelen, zo had ik tot een jaar terug b.v. zo’n 70 paar sneakers in de kast staan. Met name forums met gelijkgestemden zorgen voor koopdrang, eigelijk is aanmelden hier dan ook niet zo’n goed idee :wink:

Wat ik nog wel eens zou willen aanschaffen is o.a. een Breitling superocean (voor mij een van de weinige breitling series die niet te protserig zijn) ,ik vind een Longines hydroconquest, Magrette duikers en Certina DS action diver ook mooie horloges. Daarnaast wil ik ook nog eens een mooie dresswatch aanschaffen.

Zo, de vakantie zit er op… Helaas geen nieuwe aanwinsten mogen verwelkomen in de vakantie (Alleen maar rommel qua horloges gezien in de Algarve…)

Daarom maar een collectieshot: