Even voorstellen

Hallo,
juist even mezelf voorstellen. Ik ben Niels, belg, 42jaar. Al eventjes een meelezer maar dan nu toch maar eens geregistreerd. Sinds kort de fashion watches afgezworen :wink:

Bedankt aan jullie allemaal al vast voor de leuke posts die ik tot nu toe al heb mogen lezen.

22 likes

5-2a0f3d75c73fd50e2b63f86b0ad62d99

Welkom en veel plezier op het HF!

Welkom :smiley:

Welkom👍🏼

:partying_face:

Welkom!

Welkom! België! Daar mocht ik vroeger graag komen om met m’n vrind uit Onze-Lieve-Vrouwe-Waver af te spreken bij het Anker in Mechelen. Pintje bij, whiskytje kopen, Vlaams stoverijtje bij… Ik krijg tranen in m’n ogen als ik er aan denk.

Alle horloges zijn modedingen, Henk. Da witte gij ook. Hoe anders zou jij een meestal glimmend luxe-object wat wij totaal nodeloos om de pols hangen teneinde te shinen willen noemen?

JLC, Cartier, A. Lange & Söhne, Zenith en TAG Heuer zijn ook allemaal merkjes in handen van platte mode-ketens. Ralph Lauren Watches komt uit dezelfde stal als een Lange. :rofl:

Louis Vuitton Moët Hennessey is een tassen- en wijnen-boer die ook maar wat met horloges doet, terwijl Richemont een juwelier is die tegenwoordig heel veel horloges doet, maar toch ook wapens maakt, en dameskleding en balpennen.

Punt is: Nooit op je verzamelingetje neerkijken, hoe groot de Diesels ook zijn.

1 like

Welkom Niels!:+1:

Welkom…:+1:

Welkom op dit mooie forum Niels :slightly_smiling_face:

Welkom!

Niels, welkom op het forum.

Welkom hier, Niels!

Succes met de volgende stap in de verzameling!

Welkom hier.

Hartelijk welkom!

U riep? Welkom Niels. Veel plezier hier!

Hee! Een echte Henk. Dat gebeurt me niet vaak.

:rofl: :rofl:

1 like

mooie tijd hier :sunglasses:

Welkom op dit mooie forum :wink: