Even voorstellen

Hi,
Even een voorstelverhaaltje. Ik het Remko en sinds kort heb ik gehoor gegeven aan een al langer sluimerende drang die maar niet wilde verdwijnen. Het is lang gelukt om het aanschaffen van een mooi horloge weg te rationaliseren. Je hebt toch altijd je mobiel op zak, een goedkope en lelijke casio laat net zo goed de tijd zien enz enz. De argumenten van niet horlogeliefhebbers zegmaar. Maar zo tegen het einde van vorig jaar ben ik gezwicht voor de marketing van mooie klokjes en ben ik op zoek gegaan naar een mooi eindejaarscadeau voor mezelf. Het moest een praktisch klokje worden met een stoere uitstraling. Mijn zoektocht eindigde bij een vrij bekend eiland wat ooit bij Europa hoorde. En met een onweerstaanbare Black Friday deal heb ik eind vorig jaar mijn eerste echte mooie horloge, een Christopher Ward C65 Sandhurst gekocht (dus eentje niet alleen om de tijd op af te lezen) :laughing:
Sindsdien is het natuurlijk keihard bergafwaarts gegaan en ben ik via het wereldwijde web op Chrono24 en horlogeforum beland. Daarna aardig voortvarend van start gegaan al zeg ik het zelf. Inmiddels mijn vierde klokje in huis, dus allevier hieronder zijn NA’s. (ok, die Sandhurst is een net niet meer NA). Nooit geweten dat er een hele markt is voor horologebanden en via het advies van de op HF legendarische @zulu een Bandje op maat besteld bij de nog legendarischere Ko. Daarna meteen wat kwaliteitsgereedschap om te stellen en banden te wisselen uit Duitsland laten komen en kan niet wachten tot ik de volgende NA… kortom het hek is van de dam. Ik zal jullie niet verder te vermoeien met tekst dus daarom een paar mooie plaatjes:

32 likes

Welkom op het forum! Mooie collectie heb je :slight_smile:

1 like

Welkom op HF :+1:

1 like

Welkom :smiley:

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom!

1 like

welkom

Tja lelijke vrouwen kunnen net zo goed zeuren… maar dat vind ik ook een slecht argument :grin:

1 like

Welkom Remko :+1:

1 like

Hij is fijn he :muscle: Succes met de ziekte en welkom bij de patiëntenvereniging :sweat_smile:

1 like

Leuk en welkom! Ook het horlogevirus grijpt snel om zich heen zo te zien :slight_smile:

Geniet van je horloges en HF!:+1:t3:

1 like

Dat gaat hard, mooie collectie al hoor.

Haha, welcome to the dark side. :wink:

2 likes

Welkom Remko!
Mooie horloges😍

1 like

Hartelijk welkom!

1 like

Mooi! Welkom.

1 like

Welkom Remko, veel plezier op het forum :+1:t2:

1 like

Welkom

1 like

HF is inderdaad het begin van het einde… Wees voorbereid en welkom! :wink:

1 like

hoi…welkom

1 like

1 like

En een mooi plaatje uit mijn geboortejaar…
Raad maar eens :slight_smile: