Even voorstellen

Na een tijdje mee lezen / reageren wordt het tijd om mezelf ook maar eens voor te stellen.

Ik ben Igor, 40 jaar en woon in Maastricht.

De eerste indruk die ik hier met mijn eerste post achter liet was meteen een goede…het ging over replica’s (:smiley:

Altijd al een horloge-tik gehad maar dan in het goedkopere segment…Festina, Pulsar etc…Een tijdje alleen maar replica’s gekocht van dure merken maar dat is het eigenlijk toch ook allemaal niet. Deze dus weer allemaal verkocht / aan het verkopen en van de opbrengst me weer “echte” horloges aan het kopen.

Explore Igor Erkens

Dat voelt toch een stuk aangenamer en ik heb de smaak weer te pakken, wat mijn vrouw ook leuk vindt >X

Heb al veel geleerd van dit forum en het lezen hier werkt zeer verslavend :~

Welkom.

Welkom Igor! Leuke Alpina, ga je zeker veel plezier aan beleven.
Ik doe dat ook met mijn vintage Alpina’s.

Welkom Igor,
De Alpina is zeker een goed begin.

Grt, Harold

Welkom :)-D

.

Hallo Igor,

Kom binnen, het is hier warm! Fijn dat je de replica-periode achter je hebt gelaten en op echte horloges bent overgestapt. Dat hoeven echt geen dure/luxe merken te zijn hoor om hier mee te kunnen doen, velen (waaronder ikzelf 8-)) hebben horloges in het betaalbare segment. Voordeel daarvan is meteen, dat je er gezien de lagere prijs meer van kunt verzamelen, wat je vrouw waarschijnlijk minder leuk gaat vinden (voor ervaringen op dat gebied zie: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,1809852,1809852#msg-1809852 ) (:smiley:

Vriendelijke groet,

Welkom :slight_smile:
en wat een mooie sportieve Alpina!:~

Welkom! Overigens niks mis met een Pulsar, hoor!:slight_smile: Maar ik zie dat jij een van de weinige Alpina-dragers bent, hier. Ook leuk merk!(tu)

Welkom bij de club. Veel plezier hier.

Gr Wouter

Mijn beste,

Van harte welkom Igor, in de kring der horlogepassionisten!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom Igor op het forum waar tijd geen rol speelt … of juist wel :S

Mooie Alpina (tu)

Welkom en veel plezier hier.

Welkom en een mooie re-boot van je collectie :wink:

Toffe Alpina en veel forumplezier gewenst.

Welkom veel lees en schrijf plezier.

Igor Schreef:

…>

De eerste indruk die ik hier met mijn eerste post
achter liet was meteen een goede…het ging over
replica’s (:D…

Boeien! Zo ben ik hier ook begonnen en ondertussen ben ik alweer 5 jaar (vandaag exact 5 jaar dus zie ik ineens (:D) verder en veel mooie klokjes rijker (en dus geld armer)!

Welkom en mooi is je Alpina!

mvg

Welkom mede Limbo!

Thanks allemaal voor de leuke reacties! :~

Welkom en dit is een stoere Alpina.