Even voorstellen

Goedenavond,
Ik ben Pieter uit Turnhout, België en had een weekje geleden een account aangemaakt op dit forum maar mij nog niet voorgesteld.
Vandaag was ik weer aan het rondzwerven in het blauwe gedeelte en ben er toen bij uitgekomen dat ik nog geen berichten kon sturen vanwege nog geen comment of topic geplaatst te hebben. Dus nu maar besloten om het voorstellen niet langer uit te stellen zodat ik de volgende keer toch meer succes heb.

Mijn interesse in horloges is voornamelijk gegroeid vanuit een esthetisch punt alsook de eigenschap dat ze hun waarde behouden. Met de waarde doel ik dan niet meteen op de euro’s maar eerder dat ze niet weggegooid worden omdat er nieuwe versie of model uitkomt.

De huidige collectie bestaat uit:

  • Omega 2900-6 (of dat denk ik toch :p)
  • Seiko sbp117
  • Serica 4512 California dial

Enkele exjes: Seiko sarb033, Bulova lunar pilot en een Vostok amphibia

Nog opzoek naar een seagull 1963 op de korte termijn en een Rolex Ariking 114200 op de iets langere termijn.


40 likes

Welkom op HF!

Welkom, mooie collectie en veel leesplezier op dit forum!

Welkom!

Welkom bij de club Pieter.

Welkom Pieter!

Welkom en leuk horloge die serica :slightly_smiling_face:
Die heb ik hier nog niet gezien

Welkom hier bij HF !

Welkom! En wat @Horlogemakker zegt, gaaf die Serica. Nog niet eerder gezien!

1 like

Welkom Pieter!

Welkom!

Welkom hier!

Welkom op het HF.

Welkom!

Welkom landgenoot :sunglasses::+1:

Welkom!

Hartelijk welkom! Volgens mij staat er op dit moment een Seagull 1963 in het blauw, dus dat zou een hele korte termijn kunnen worden :grin:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van dit Nederlandstalige HorlogeForum met internationale allure!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

:wave: