Even voorstellen

Na een tijd meelezen toch maar eens geregistreerd op het forum en het is inmiddels tijd om mij even kort voor te stellen:

Hallo allemaal,

Ik ben Jos en van jongs af aan ben ik eigenlijk al geïnteresseerd in horloges; vooral (de techniek van) automatische horloges vind ik geweldig interessant.
Na wat water gerelateerde horloge-ongelukjes, heb ik stiekem toch een voorliefde voor duikers ontwikkeld.

Mijn eerste duiker was een Seiko Monster; een geweldig horloge met inmiddels de nodige vlieguren en dat is ook te zien aan de ‘battle scars’. Het zal jullie dan ook niet vebazen dat mijn Monster mijn EDC is…

Ik kijk vaak met verbazing naar de mooie foto’s bij de onderwerpen, daar moet ik nog wat aan werken :wink:

19 likes

Welkom hier! Veel leesplezier ook hier :+1:

Welkom :smiley:

Van harte welkom op het forum. :slight_smile:

Oh, nee, toch! Haha, wat was de toedracht van de incidenten?

Welkom op HF!

Welkom bij de club Jos.

Welkom hier!

Welkom op HF Jos en veel plezier hier gewenst. Mooi en vrolijk Seiko Monster!

Welkom…:+1:

welkom-home

Welkom :slightly_smiling_face:

Welkom.

Mijn beste,

Jos, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

:wave:

Onvrijwillig te water raken, zonder nadenken overboord springen om de schroef vrij te maken, dat soort “slimme” acties…
En dan komt later het besef dat je je horloge nog om had, en dat je weer naar de horlogemaker kunt.

1 like

Welkom hier.

Welkom!

Welkom!

Welkom!