Beste horlogeliefhebbers, ik ben Geert en nieuw hier op het forum. Ik was altijd al geïnteresseerd in mooie horloges maar tot nu bleef mijn collectie beperkt tot wat meer betaalbare modellen zoals een Amphibia. Tot ik vorige week door formulid en vroed @BG1 werd gewezen op de Omega Seamaster die @omegapeter te koop had staan. Om een lang verhaal kort te maken; de deal met Omegapeter is op een zeer prettige manier beklonken met dankzij de hulp van BG1. Nogmaals dank heren. Binnenkort de band nog even laten inkorten zodat de Seamaster ook gedragen kan worden.
Mooie Omega, moderne klassieker .
Wat was de reden dat je deze hebt gekocht, ten opzichte van jouw eerdere, wat minder dure horloges zoals je zelf schrijft? Moest het speciaal dit model zijn, of was het een aansprekend horloge op het juiste moment?
Het op maat maken van de band is een beetje gepriegel, maar met het juiste gereedschap en wat hulp van Youtube is het vaak snel geregeld.
Dank voor alle leuke reacties! @OrangeHand ik vind de Seamaster in deze uitvoering al lang een erg mooi horloge dat qua formaat en draagbaarheid prima bij mij past. De subtiliteit van het design en de waves op de wijzerplaat van dit model spreken mij meer aan dan het meer uitgesproken design van de recentere Seamasters. De Amphibia heeft een mooi historisch verhaal, leuk om te tweaken en met een goede afstelling erg accuraat (met dank aan @BG1👍).