Even voorstellen...

Hallo,

Ik ben Henkjan, de reïncarnatie van de onlangs verbannen Gertjan. Ik zal -in tegenstelling tot mijn voorganger- geen persoonlijke aanvallen plegen en geen provocatieve opmerkingen maken. Mocht ik ooit nog een review schrijven, is deze uiterst genuanceerd.

Ik hoop dat de moderators zo sympathiek zijn dit bericht en mijn account niet te blokkeren.

Groetjes,
Henkjan

Normaal zou ik dit nooit in een topic doen, maar nu maak ik een uitzondering.
Ik ben heel benieuwd naar wat de rest van de moderatoren vinden, maar wat mij betreft moet je je wel heel goed gedragen wil je erop mogen blijven.

Je hebt ook een pb

Herkansing . . . moet kunnen.

Sparks Schreef:

Herkansing . . . moet kunnen.

+1

Goede voornemens, zo moeilijk waar te maken. Ik ben benieuwd of het je lukt. Doe je best zou ik zeggen. :slight_smile:

Mijn beste,

Wederom van harte welkom!!

Wees zelf de verandering, die je in de wereld wilt zien.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom wederom. De verbanning was me ontgaan, gedraag je in het vervolg :)-D

welkom, iedereen verdient een tweede kans.

• 1 :+

Ik zeg welkom (terug) :slight_smile:

ik kan me vd middelbare school herinneren dat herkansingen geregeld moeilijker waren. soms werd er kritischer gekeken. niet om je af te schikken, maar meer bedoeld als advies om je best te doen en dan slaag je hier vast. suc6!

Je hebt je toekomst in je eigen hand. Als je echt iets van wilt maken, dan, welkom terug.

Je bent van harte welkom, mits je elk forumlid trakteert op een stukje taart!! :wink:

Wat dacht je van allemaal een onderdeeltje van mijn seiko?

JK natuurlijk.

Oprecht bedankt voor de fijne ontvangst allemaal!

Albranius Schreef:

Je bent van harte welkom, mits je elk forumlid
trakteert op een stukje taart!! :wink:

Daar kan ik mee leven! Welkom terug trouwens.