Goedemiddag allemaal,
Al geruime tijd lees ik alle mooie verhalen op dit forum en vond het nu toch eens tijd om mijzelf voor te stellen. Sinds mijn 16e ben ik al met horloges bezig en na het opruimen van de bekende beginnershorloge ’s (bleek inmiddels grootaandeelhouder Diesel te zijn) ben ik begonnen aan de meer serieuze horloges. Ik heb hierbij een voorkeur voor vintage klokjes en dan met name horloges met een mooie geschiedenis. Via Marz heb ik al eens een mooie Junghans gekocht (werkelijk super) en ik vrees dat er nog wel een aantal horloges toegevoegd gaan worden.
Hallo!
Welkom.
Dus je bent veel terug te vinden in het vintage-“hoekje”.
Welkom CvK! En zijn hier stapelgek op foto’s.
Dus laat maar 'ns zien die Junghans en evt. ander moois!
Ben normaal niet zoo heel erg van het reageren, Zal hier wel enkele foto’s posten. Ook kijk ik met smart uit naar Monster Monday 
TagEd Schreef:
Welkom CvK! En zijn hier stapelgek op foto’s.
Dus laat maar 'ns zien die Junghans en evt. ander
moois!
Bis, bis, bis… 
Mijn beste,
CvK, van harte welkom bij dit Mondiale Horlogeforum, op Menselijke maat!!
Duidelijk een forum ván liefhebbers, vóór liefhebbers.

Orologio Signaturis Temporis.B)-
Welkom!
Vond net deze fotos op mijn telefoon. ’
Mijn laatste aanwinst. Een Seiko 6138 Bullhead

En de rest van de Seiko collectie:

Jij bent goed bezig! En die Bullhead rules!:~
CvK Schreef:
Vond net deze fotos op mijn telefoon. ’
Mijn laatste aanwinst. Een Seiko 6138 Bullhead
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WWXQ88YF-D.jpgEn de rest van de Seiko collectie:
Welkom! 
Welkom!
Zo te zien weer een Seiko-liefhebber erbij! (tu)
Dick
Welkom, ook namens Louis 
Welkom hier! Mooie collectie hoor, goed bezig
Mooie collectie! (tu)
Welkom, mooie horloges! (tu)
welkom! en mooie seiko collectie. heb niet echt recht v spreken aangezien ik ook niet zo n fotomaker ben, maar toch ook benieuwd naar die junghans. misschien plaatje v google vh idee? dat doe ik meestal.
Op verzoek, hij is binnen het forum inmiddels alweer naar een nieuw baasje gegaan:

Nu nog even een aantal foto’s van de Bulova Astronaut en de Omega Seamaster Bumper en dan zijn we weer rond :P. Volgende in rij word een Seiko Goldfeather (mits voor een eerlijke prijs) en een Omega Seamaster Professional (afstudeercadeautje aan mezelf).
Bedankt voor alle leuke reacties.
Welkom op dit Forum! En vintage horloges zijn wat mij betreft ook het mooiste!
Welkom! Leuk dat je ook gelijk foto’s plaatst in je welkoms-topic, dat zien we graag!(tu)
Leuk, die bullhead!