even voorstellen

hallo,

Begin december kennis gemaakt met dit forum en direct lid geworden
Ik ben 62 jaar en inmiddels met pensioen.
Ben ik het bezit van:
een Bulova met perpetual calender (Quarz)
een CW Malvern automatic(pas aangeschaft)
en in afwachting van het “LED - horloge”

Groet

Bart

welkom…

Welkom Bart. Veel plezier hier…

Welkom Bart op het forum! Je zult er veel leren en het mooi is dat het een mannier is om regelmatig met je hobby bezig te zijn :slight_smile:

ben ook nieuw maar welkom

Welkom! Leuk hoor zoveel nieuwe mensen erbij met een gelijksoortige (horloge-) tik! Veel plezier hier!

Welkom op dit forum.

Bart44 is dus eigenlijk Bart62 :wink: of zie je er nog gewoon zo jong uit? Welkom, ik ben benieuwd hoe je verzameling er over een tijdje uit gaat zien.

Welkom Bart en 6066.

Ahhh… Pensioen… LIjkt me fantastisch, kun je de hele dag wijden aan horloges :smiley:

gr,
Hans Mennink

Ben ook nog vrij vers (op het forum dan he) :wink:
Welkom, als je vragen hebt moet je die gewoon stellen, ben ik ook druk mee bezig :smiley:
Echt onvoorstelbaar hoeveel kennis er hier aanwezig is

welkom hier,
oscar

Leeftijden?
kijk niet dagelijks op ons forum, maar volgens mij is dit een van de weinige keren dat er een leeftijd wordt genoemd. Hoe oud zou iedereen zijn? laat eens wat leeftijden weten.
En ik dan? 64

Ik heb zo’n vermoeden dat ik dan als een van de jongeren uit de bus kom :slight_smile:
Ik ben 21

Ik ben van 2006…

en ik ben iets ouder dan…maar het scheelt niet veel :wink:

Ben van 1960. Nog maar 46 dus :slight_smile:
groet
Harald

Welkom Bart! Ik zou ook wel met pensioen willen maar dan moet ik nog een jaar of 38 wachten, ik ben pas 32…

Welkom allemaal. Zelf ben ik 23 en hoop ik over een jaar of 7 ook met pensioen te kunnen. :smiley:

Ik ook van 1960. Maar dan ook maar net.

Dan ben ik toch bang, dat je moet stoppen met horloges kopen en moet gaan sparen. :slight_smile:
groet
Harald