Welkom bij de club Pieter.
Nog niet, maar ik vind een black bay chrono / fifty eight wel erg mooi. Gezien ik 2 meter lang ben en brede polsen heb, vind ik een wat groter horloge beter passen, dus het wordt nog even passen en meten
Nee klopt Ben laatste jaren druk bezig geweest met het ontwerpen en bouwen van een huis (over dure hobbyâs gesproken).
Welkom op het HF Pieter
Welkom.
Welkom !
Is dit niks voor je? De 41mm âHarrodsâ edition. Hij is wat dikker dan de BB58 maar als je toch iets bredere polsen hebt mistaat het vast niet.
Welkom!
Welkom hier.
Welkom. Veel succes met de keuze.
Welkom jongeman op dit leuke forum. Kijk hier rustig rond en leer allerlei horloges waarderen. Niemand zal je keuze bekritiseren. Het kan je wel wat geld gaan kosten.
Welkom Pieter!
Welkom en succes met de zoektocht.
Welkom!
Mijn beste,
Peter, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!
Orologio Signaturis Temporis
Van harte welkom, waarschijnlijk gaat je zoektocht hier een vlucht nemen. En kan het zomaar zijn dat je droom horloge er zo maar sneller kan zijn dan je denkt.
Hoi Pieter,
Van harte welkom. Als je niet teveel verleiding wil, zou ik het blauwe gedeelte heel erg vermijden.
Echt niet in kijken hoor!
Echt ook niet stiekem eventjes hoorâŠ
Wees welkom en stel gerust je vragen over alles wat met horloges te maken heeftâŠ
Serge