Even voorstellen

Hallo! Na ongeveer 3 jaar af en toe meelezen op het forum besloot ik dat het eens tijd werd voor een account. Ik ben Pieter, 33 jaar en heb zoals zo ongeveer iedereen hier interesse in horloges. Ik ben ingenieur van beroep en met name het vakmanschap van oa. mechanische en automatische horloges kan me wel bekoren. Na jaren lang eenvoudige quartz horloges gedragen, is het nu tijd voor een mooi horloge of een kleine collectie.
De droom is een mooi zwitsers horloge, zoals een Tudor. Maar wellicht kom ik na doorspitten van het forum tot een ander inzicht. Ik laat me dan ook maar al te graag inspireren door al het moois.

29 likes

Hoi Pieter welkom! Geniet van je tijd op het forum. Sinds ik lid ben (nog niet zo lang) is er een nieuw wereld voor me open gegaan. Heel veel leesplezier.

1 like

Welkom Pieter, Tudor is een prima keuze .:hugs:

Welkom en veel plezier met het na jagen van je droom klok :sunglasses:

Welkom op HF!

welkom :smiley:

Hey Pieter, welkom op het forum!

Bij mij is vooral de portemonnee open gegaan.

4 likes

Welkom! Genoeg moois te zien hier :wink:

Wanneer je na

je zinnen hebt gezet op een fraaie Tudor, is dat waarschijnlijk degene die je echt wilt :star_struck:

Welkom, veel plezier hier en zodra je hem hebt, graag delen!

1 like

Welkom Pieter, leuk om te lezen! Tudor is een fantastische keuze qua merk :wink:
Veel plezier om het forum en wellicht zien we binnenkort een topic van een NA tegemoet :crazy_face:

Pieter, welkom op het HF

Welkom Pieter,

Als ingenieur is misschien de monolithic techniek van Frederique Constant interessant. Als je die niet al op het oog had. Moderne techniek voor een automaat met zowel bij het merk als de techniek een Nederlands tintje maar een zwitsers horloge.

Welkom hier :slightly_smiling_face:

Jij gaat niet over één nacht ijs

1 like

Welkom op het forum, Pieter

Welkom…:+1:

Bedankt voor het warm welkom. Ik ben ook bang dat het een dure hobby gaat worden :slight_smile:

Welkom hier bij HF !

Welkom!

Welkom op het forum. Ook al een specifieke Tudor op het oog?

animaatjes-welkom-4533576