even voorstellen

Hoi
ben nieuw op jullie forum,zal me even voorstellen, john 48 jaar en woon in kerkrade, ben liefhebber sinds een jaar of 30, bezit ook nog steeds mijn eerste echte !! certina, daarnaast speedmaster,seamaster, tag heuer, oris,en nog een paar “oude”

Welkom John en veel plezier hier!

Welkom! En met verwijzing naar een ander actueel onderwerp uit het Berichtenoverzicht (en vrij naar Rowen Heze) Het is slechts wachten op de dag dat heel Horlogeland Limburgs lult :slight_smile:

Die dag komt ECH NIE HOOR !!! :smiley:

Welkom micjam.

Ruud

Mmmmmmmmmmm, klink mij echt iets te Brabants dat : ECH NIE HOOR (:smiley:

Het was Rotturdams bedoeld :wink:

Ruud

Ech wel! :smiley:

rotterdamt bedoelt je ?

Sorry mannen, ben ook Limburger :slight_smile: Ik stel voor om voortaan alle berichten in het Limburgs dialect te plaatsen en een beknopte vertaling aan te bieden voor het kleine aantal forumleden dat niet uit Limburg komt :slight_smile:

welkom…

Hoera, veer kunne plat kalle op ut forum! (of zoe get)

hctptg
vuur hoeve nuks tse vertaale, voor de " buitenlanders," we hebben geen taalprobleem
gr.john :wink:

Welkom John,
ben Bernhard en woon in Heerlen. Ben sinds kort ook lid en verzamel IWC, Jaeger Le Coultre, Heuer en heb een paar leuke 9oude) Omega’s,… verder nog een aantal andere (Chronograph Suisse, Leonidas, Rolex, Longines, Minerva,…) waar ik afstand van zal doen omdat ik me meer op een paar merken en types wil focussen en mijn verzameling uit te bouwen Heb je nog goede exemplaren uit boven staande lijst, mail me.
Leuk te zien dat er meer verzamelaars in het zuiden zitten. Heb gisteren nog wat contacten gelegd met iemand uit het heuvelland. Wellicht eens leuk om met een groep bij elkaar te komen om kennis en liefde voor het mechanische uurwerk te delen.
Welkom.
Bernhard

Dit wordt de ondergang van het nederlandstalig horlogeforum :D:D:D

Ruud

Welkom micjam.

Het zuiden van het land is goed vertegenwoordigd. Waar blijven de Achterhoekers ???

gr,
Hans Mennink
(uit het achterste van de Achterhoek)
(Niet te verwarren met Twenthe)

welkom vanuit Delft ( geboren en getogen zwollenaar :smiley: )

Welkom “Micjam va Kirchroa”

Veel plezier alhier, de limburgers rukken op (tu)

Hoi John,
welkom hier en veel plezier.
Als je eens wat fotootjes kan plaatsen (en dan ben ik natuurlijk het meest geinteresseerd in die “paar oude”): dat zien we hier altijd graag!

Groet,
Paul

heren,
zal vandaag beginnen met de eerste fotos zullen z.s.m. verschijnen
gr. john