even voorstellen

Na een aantal maanden mee te hebben gelezen, dacht ik dat het wel eens tijd werd om lid te worden. Ik ben nu 17 jaar oud en zit in 5 VWO. Op mijn zestiende verjaardag kreeg ik een Pulsar horloge cadeau, welke hieronder is te zien. Hierdoor begon ik mij te interesseren voor horloges en dat werd versterkt dankzij het ontdekken van dit prachtige forum. De horloges die ik bezit, zijn de Pulsar en de Atlas Editions pilot watch, welke je voor die prijs natuurlijk niet kunt laten liggen.
Ik hoop dat ik een bijdrage kan leveren aan dit mooie forum.

Welkom op dit forum.
Mooie start van een collectie. Eenmaal quartz en eenmaal mechanisch.

De Atlas heb ik ook.

Welkom en je collectie zal zich wel uitbreiden nu je hier zit :slight_smile:

Welkom en veel plezier op dit leuke forum.
De Atlas Editions nr.1 heb ik ook.

groet,
Jurgen

Welkom! :~

Mijn beste,

Pulsar van harte welkom bij het wellicht meest energieke, sportieve
en vooral ook plezante horlogeforum van de Lage Landen!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Welkom… en pas op dat je niet vaker bij de pinautomaat staat
dan bij het kopen / ruilen forum inlogged.

Welkom!
Gave horloges, maar een klein vraagje… Ik zit te twijfelen om ook die atlas edition te kopen, maar vraag me af, heb jij het in 1 nummer kunnen krijgen of moest je ook nog een 2de levering betalen oid?
M.a.w. kom je makkelijk van dat abonnement af? Of is dat wat lastiger…:smiley:

Welkom !!
Veel lees en schrijf plezier!

Pieter.

Welkom, Pulsar!

Leuk dat HF ook jong talent aantrekt. Welkom … koop, ruil of geniet van de plaatjes :~

welkom!

nog iemand met n hfle2013 :wink:

mooie start v je hobby. en die atlas is n leuke intro in de wereld vd mechanische horloges. wellicht dat ook jij hier door t seiko virus gegrepen zult worden. degelijke mechanische klokjes vanaf n paar tientjes. of de betaalbare klokjes v orient en citizen en… och, lees en doe lekker mee en je komt genoeg tegen :slight_smile:

Leuk begin van een verzameling en welkom!

Welkom en veel plezier op het forum!

Ah gelukkig, jij maakt ons gemiddeld weer iets jonger :slight_smile:
Van harte welkom!

mvg

Welkom!

welkom en veel lees en schrijfplezier gewenst .

Ergens in een tijdschrift zat een reclameblaadje van atlas editions, met een code waarmee je eenmalig iets kon kopen en waar je niet aan vast zit. Maar wat ik hier op het forum heb gelezen, is dat je makkelijk van je abonnement afkomt.

Welkom hier, en veel plezier