Na alweer 9 maanden lidmaatschap van dit prachtige forum wordt het toch ook echt tijd om mij even voor te stellen. Al enkele jaren online aan het oriënteren, maar sinds 1,5 jaar ook echt aan het verzamelen, ondertussen al een kleine collectie opgebouwd (zie foto). De Orient Bambino was mijn eerste automaat, maar het vlaggenschip van de collectie is toch wel de SKX013!
Ondertussen ook mezelf wat meer ontdekt qua voorkeuren en voorliefdes en toch moeten concluderen dat bepaalde modellen meer draagtijd genieten. Waar ik eerst een grote collectie voor mij zag, streef ik nu toch naar een kleinere collectie, maar wel met prachtige modellen. Ook ben ik erachter gekomen dat het ontbreken van een quick-set date bij een horloge wat je sporadisch draagt onhandig kan zijn haha. De ultieme grailwatch is toch wel de Speedmaster Moonwatch, maar op kortere termijn zit ik al te kijken naar vintage Omega Seamaster als dresswatch en een Seiko Pogue (6139-6005) als spacewatch/chronograaf.
Als een betrouwbaar adresje kent voor de Pogue houd ik mij ten zeerste aanbevolen! Ik ben benieuwd wat jullie van mijn collectie vinden
Welkom op HF Jean en veel plezier hier gewenst! Je vraagt wat wij van jouw horloge collectie vinden, nou ik kan je vertellen dat ik toch wel enige jaloezie bemerk bij mijzelf😀en dat betreft namelijk dat prachtige Mickey Mouse horloge van jou!