Even voorstellen

Goedemiddag horlogeliefhebbers! Ik kijk al even met plezier rond op dit mooie forum maar ik heb me nog nooit voorgesteld. Bij deze. Mijn naam is Ronald en mijn hobby is begonnen met de zoektocht naar een leuk cadeau voor mezelf om een jubileum te vieren. Het werd een Omega speedmaster welke ik met veel plezier draag. Om de zoveel tijd kriebelt het weer en begint mijn speurwerk (de voorpret is bijna nog leuker dan het resultaat) en ben inmiddels de trotse bezitter van een Panerai PAM 190 (met JLC uurwerk) en de felbegeerde Rolex Datejust 41 met blauwe wijzerplaat (zie foto). Verder nog een Tudor Oysterdate ( van mijn vader geweest, jaren 60, toe aan een opknapbeurt) en een CWC G10. Mijn hart slaat nu sneller bij het zien van een CWC diver. Aangezien ik hem “echt” wil gebruiken (zwemmen) vallen de vintage modellen af. Lijkt me te groot risico. Ondanks de hoge prijs staat de 1980 Royal Navy Divers Watch (C3 lume) op 1. Helaas uitverkocht en (nog) niet leverbaar. Als iemand nog tips heeft? Nou, dat lijkt me voor nu wel voldoende. Hartelijke groet!
P.s. ik wil wat foto’s uploaden, hoop dat dat goed gaat. Ik zie slechts een link in mijn bericht verschijnen. watches

50 likes

Welkom bij de club Ronald.

Welkom! Mooie collectie!

welkom-home

Mooie collectie, welkom op het forum.

Welkom!

Welkom…:+1:

Welkom!!

Welkom en mooie horloges!

Welkom!

Mijn beste,

Ronald, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

animaatjes-welkom-4533576

Welkom hier Ronald.

Welkom hier.

Welkom!

Welkom op HF!

Welkom aan boord!

Welkom

Hoi.

Welkom en veelzijdig trio :+1: