Even voorstellen..

Hallo allen. Na een tijdje vooral te hebben meegelezen en vooral gekeken heb ik me toch maar eens geregistreerd.
Ik ben Teun en woonachtig in de kop van Noord Holland en zo als iedereen hier ben ik geïnteresseerd in horloge’s.
Dat begon vroeger al en is altijd wel een beetje blijven hangen zonder dat ik met hele bijzondere/dure/aparte horloge’s rondloop.
De laatste jaren worden de gewone horloge’s een beetje weg gedrukt door de smartwatch (Apple Watch 5 Stainless Steel milanese) en blijven de traditionele horloge’s in de la liggen.
Hele bijzondere zitten daar niet bij, een Seiko 5 automaat is wel de meest bekende hier denk ik.
Daarnaast nog een oude Seiko uit de jaren 80, een Mondaine (vierkante) en een titanium Skagen.
Niet heel bijzonder dus.
Voor het sporten gebruik ik een Garmin Fenix 6 pro.

Ik wil binnenkort eens een wat “echter” horloge aanschaffen en ik denk hier wel de nodige inspiratie te kunnen op doen (misschien wel wat te veel inspiratie :grinning:)
Vooral horloge’s zoals de Citizen Promaster, Edox Delfin of Tissot Seastar vind ik mooi.

26 likes

Welkom en succes met de zoektocht!

1 like

Mijn beste,

Teun, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom

1 like

Zag net je nickname. De Tissot Seastar vind ik al jaren een mooi (en betaalbaar) horloge.

1 like

Welkom op HF Teun en veel plezier hier gewenst, succes met het uitzoeken van een Promaster, Delfin, of een Seastar!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Kijk…een buurtgenoot. :wink:
welkom

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op de club Teun.

1 like

Welkom en veel plezier met de zoektocht :slightly_smiling_face:

1 like

Veel plezier op het forum!

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom Teun .

1 like

Welkom op dit mooie forum :wink:

1 like

Welkom Teun! Als je een keer tijd hebt ben ik wel benieuwd naar een foto van je collectie tot nu toe! En wees gewaarschuwd - je kan deze hobby zo duur en intensief maken als je wilt :sweat_smile::sweat_smile:

1 like

Welkom op HF. Seiko 5jes zijn leuke horloges.
Garmin en Apple hebben niets met horloges te maken.

2 likes

Dit topic is gesloten gedurende 24 uur omdat het door een groot aantal leden is gevlagd.

Welkom!

1 like