Even voorstellen

Beste leden,

Bedankt voor dit mooie forum! Onlangs via contacten verkregen via dit forum een NA gedaan (waarover later meer…) en werd toen even fijntjes gewezen op de etiquette: stel je zelf voor op het forum. Haha, bij dezen.

Via de familie ben ik geïnteresseerd geraakt in horloges. Met name het groene (vintage) gedeelte. Nu ik zelf een tijdje werk en dus wat te besteden heb, zet ik m’n eerste echte schreden op het forum en de markt. Ik ben hier dus vooral om te leren van alle topics over uurwerken, kasten, de markt en zo nog veel meer. Nogmaals bedankt voor het forum want de mate van transparantie dat het biedt op de markt vind ik echt ongekend. Ik kom vaak in het buitenland (Zuid-Europa) en probeer daar maar eens zo snel zo veel info over een bepaalde markt te vinden… (ons kent ons en quid pro quo…).

Voor nu, aangenaam en prettig kennis te maken!
Groeten, Elon.

P.s. ik heb de FAQ er op na gekeken. Afgezien van de meer plichtmatige regels en richtlijnen vond ik er geen (verdere) info over etiquette e.d… Heb ik dit over het hoofd gezien?

28 likes

Welkom bij de club Elon.

1 like

Welkom op het forum!

1 like

Welkom Elon,

Het is niet verplicht je voor te stellen hoor. Wel netjes natuurlijk. Ik heb het bijvoorbeeld nooit gedaan. Ben ook niet zo netjes! :joy:

Hee @Zarkus, hoezo heb jij deze naam niet geclaimd voor je 2e account?!

2 likes

Welkom!:+1:

1 like

Hahaa, ieder z’n ‘hachie’ natuurlijk. Met dergelijke profielnaam al uitnodigend genoeg ;-).

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op HF Elon :+1:

1 like

“de markt” ik moest gniffelen.

De meesten hier noemen het hobby, maar whatever works for you! Welkom op HF :clap:

1 like

Welkom op het forum :slightly_smiling_face:

Nooit “klok” zeggen ipv horloge want daar worden sommige mensen hier heel erg boos van :wink: maar dat deed je gelukkig al goed

Mijn beste,

Elon, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Hartelijk welkom!

1 like

ik stuur nú Jur een mail voor dibs op Musk :grin:

En welkom natuurlijk Elon :grin:

2 likes

Haha, beroepsdeformatie, ben econoom :slight_smile:

2 likes

Welkom…:+1:

1 like

welcome

1 like

Van harte welkom Elon! En heel veel plezier op dit mooie forum

1 like

Welkom!!

1 like

Etiquette, wat is dat? :joy:
Incoming, DogeWatch! :crazy_face:

Jokes aside, welkom op het forum.

1 like

Welkom hier bij HF !
Ja het groene gedeelte staan hele mooie horloges.
Maar de rest is ook heel mooi.

1 like