Even voorstellen

Hallo ik ben Chris en lichtelijk aangestoken met het horlogevirus. Dit komt door mijn vader die mij op mijn 19e (nu 31) mijn eerste echt klokje gaf de Tissot T162. Sindsdien zijn er nog een aantal bijgekomen, namelijk nog een Tissot PRC200, een Seagull 1963 (beschikbaar voor ruil ;-)) en de Meistersinger z1. (excuus voor de slechte kwaliteit foto). Overigens is mijn allereerste klokje die ik nog heb de meest linkse, de Festina.

https://imageshack.com/i/1q5rzhj][img]http://imagizer.imageshack.us/v2/xq90/62/5rzh.jpg[/img

Welkom Chris!

Mooie collectie, maar die 1963 hield ik er echt bij;)

Welkom!

Welkom Chris! Dat je verblijf hier je veel plezier (en uitbreiding van het virus;) ) mag opleveren. Let wel op: slechts weinigen zijn hier genezen!

Het is zoals de Eagles (laaaaang geleden) al zongen:

“You can check out any time you like, but you can never leave…”

(tu)Dick

Bedankt! Ik ben er nog niet over uit. In ieder geval een andere band besteld, wellicht dat ik dan van gedachten verander.

Welkom Chris
en mooie gevarieerde collectie
:~
kan alleen nog maar beter worden
als je hier blijft rondneuzen

Welkom!

Prima serie chrono’s. met name de zwarte Tissot:~

Bedankt! :slight_smile: Volgende gaat een Pilot automaat worden…(denk ik)

Welkom hier. En inderdaad die Sea-gull niet wegdoen. Een bruin leren vintage-look bandje doet het erg goed bij zo’n Sea-gull.

Welkom, Chris! Leuke verzameling; vooral de zwarte PRC. Het is hier idd een beetje Hotel California. ; )

Welkom en een mooie collectie, vooral de Tissot PRC200 chrono.

De PRC200 is ook wel een redelijke daily beater :slight_smile:

Mijn beste,

Chris,van harte welkom bij dit Mondiale Horlogeforum, op Menselijke maat!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

welkom! ik ziet nog n vrijplekje voor die pilot chrono, dus die seagull hoeft er toch niet zo snel uit? bruin bandje, transparant achterkantje erop en misschien is de klik er dan meer mee.

Kan er makkelijk een transparante achterkant op worden gezet?

ChrisSchram Schreef:

Kan er makkelijk een transparante achterkant op
worden gezet?

Ja hoor. Met een kastopener kun je het achterdeksel eraf draaien. Wel goeie manier/techniek gebruiken om krassen te voorkomen.
Mocht je in de buurt zit van Den Haag, kun je ook kijken of de transparante achterdeksel van m’n 1963 iets voor je is.

welkom, mooie collectie

Welkom op het forum!(tu)

Groeten.

Noel.

Welkom (tu)

Mooie MeisterSinger ook !!

Pieter.