Even voorstellen

Beste forumleden,

Even voorstellen Brian hier😁 en net lid geworden van het horlogeforum🄳
Ik was al een tijdje te vinden hier en vond het enorm leuk om de leuke verhalen bij de horloges te lezen en om uiteraard de mooie foto’s te bekijken.
Een goede vriend (ook forumlid) werd knettergek van mij want ik stuurde non stop mooie foto’s door van gave horloges en uiteindelijk was hij degene die er al 2 gekocht had en ik liep nog rond met een naakte pols :rofl:.

Tot een aantal maanden geleden want toen heb ik eindelijk mijn horloge gekocht (Omega Speedmaster Sapphire).
Deze heb ik over kunnen nemen van een ander forumlid en ik draag m’n horloge nu iedere dag met veel plezier.

Dus het werd de hoogste tijd om een leuk stukje te schrijven en daarbij wat leuke foto’s te plaatsen :sunglasses: Fijn weekend nog allemaal!

47 likes

Welkom op HF Brian, een goede start met een geweldig horloge!

1 like

Welkom hier :slightly_smiling_face:

Dit is een heel geliefd horloge op dit forum

Een goed begin is het halve werk!

1 like

Welkom bij de club Brian .

1 like

Welkom, Brian en nog veel plezier op ons forum.

1 like

Welkom Brian!:+1:

1 like

Mijn beste,

Brian, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom en wanneer gaan we de volgen aanwinst zien? Je kan niet achterblijven natuurlijkšŸ˜‚

Van harte welkom. Is dat nou een doolhof? Intrigerend.

1 like

Welkom! Mooie binnenkomer

1 like

Welkom…:+1:

Welkom,een speedy is altijd goedšŸ‘

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom op HF Brian! Mooie Speedmaster doet het altijd goed!

1 like

Welkom op dit mooie forum :wink:

Welkom hier :blush: De Speedy is een buitengewoon goede start, ben benieuwd wat je op je wishlist hebt staan :grin:

1 like

Whaha nou ik zag hier kort geleden een mooie Tudor BB58 voorbij komen :smirk:

1 like

Welkom Brian.
Mooie start met de Speedy.

1 like

Welkom op HF!

1 like

Haha doolhof?:joy: nou een stukje van een Roman / Greek tattoo sleeve, zal even doorgeven dat ze de volgende keer wat beter hun best moeten doen :crazy_face:

1 like