Even voorstellen

Welkom bij de club Rocco

1 like

Hahahah. Heb mij vrouw zojuist gewaarschuwd en een paar extra hypotheken op mijn huis genomen …bedankt voor de waarschuwing …en uiteraard het welkom heten.

1 like

Iedereen die mee heeft gedacht met het bereiken van Horlogeopa bedankt.
Zojuist te lezen gekregen dat ik een trustlevel omhoog ben gegaan en dat ik prive berichten kan sturen.
Bedankt nogmaal voor het meedenken.

Gelijk wil ik iedereen bedanken die hier heeft gereageerd of nog gaat reageren…voel mij hier erg welkom.

1 like

Dat kon wel eens meevallen.
Als jij ze de moeite waard vind om te dragen, maakt dat ze forumwaardig.
Overigens, welkom, en veel plezier hier.

5 likes

Welkom

1 like

Welkom en leuk dat er oom weer een ander geluid te horen gaat komen😜
Jij draagt wat jij mooi vind en daar kan niemand aan tornen :+1:
Ik heb zelf ook niet de “standaard” smaak, hoewel ik goede klassiekers (geen Rolex :joy: :joy: :joy:) ook erg kan waarderen. Ben benieuwd waarmee je op de proppen gaat komen. Veel kijkpkezier!

1 like

Welkom op het Forum!

1 like

Dat is juist het mooie aan dit forum vind ikzelf, elk horloge is forumwaardig. Alleen al omdat smaak erg persoonlijk is. En ook omdat ik nu die brunmontagne opgezocht heb en niet kende, een erg mooi horloge ook. Je komt hier nog eens wat tegen vind ik. Zelf houdt ik ook wel van net wat apartere types en die komen hier genoeg voorbij. Kortom, welkom.

2 likes

Hierbij het horloge wat ik nu regelmatig draag in het weekend.
Niet een groot merk maar ik vind hem persoonlijk erg mooi en natuurlijk extra omdat deze is gegeven door mijn dochters.

6 likes


Dit is wellicht iets voor de toekomst, word ws mijn NA

1 like

Welkom op het HF

1 like

Hoi Jeroen.

Grappig dat je de brunmontagne nog niet kende is een model wat ontworpen is door een lid van hier.
Ben er zelf achter gekomen via dit forum, dus die opmerking dat je hier nog eens iets tegen komt klopt helemaal.
Bedankt

2 likes

Welkom op op ons mooie forum.

1 like

Mooi model hoor.
Via just one more watch dit merk al eens voorbij zien komen idd erg nice

Welkom :slightly_smiling_face:

1 like

Ieder horloge is hier forumwaardig mits het geen replica is.
Jouw Guess die je van jouw dochters hebt gekregen is er één met een verhaal en dat zijn de mooiste horloges :wink:

2 likes

Welkom op het forum, Rocco

1 like

Welkom hier Rocco. Veel leesplezier :+1:

1 like

Welkom Rocco, veel plezier op het forum hier.

1 like

Welkom :grinning:

1 like