Even voorstellen

Hallo allemaal.

Zoals gebruikelijk op een forum hier even een voorstelronde van mijn kant.
Mijn naam is Rocco en kom uit Hillegom, 41 jaar getrouwd en 2 pubers.
Absoluut geen kenner of verzamelaar.
De laatste tijd ben ik mij meer aan het inlezen over horloges aangezien ik in het verleden gewoon maar iets droeg als ik het er leuk uit vond zien, echter was daar meestal weinig kwaliteit te vinden.
Ben behoorlijk anders met mijn smaak als de meeste hier heb ik al gezien.
Hou wel van een beetje anders en niet per se de klassieke modellen.
Nu is er wel 1 model wat ik erg mooi vind en dat is de brunmontagne
vandaar dat ik nu hier ben gekomen.
Ga binnenkort de original representer bestellen.

Nu heb ik gelijk een vraag aan de lezers er staat er ook 1 te koop hier op het forum welke ik wel zie zitten echter kan ik niet meteen vinden hoe hier een PB te sturen?
Wie kan mij dit vertellen en mocht dit nog niet kunnen vanwege het trustniveau zou iemand dan voor mij een PB bericht met mijn gegevens naar de verkoper Horlogeopa kunnen sturen.

Alvast bedankt.

23 likes

Welkom
:+1:

1 like

Welkom op het hf
@HorlogeOpa u word geroepen .

1 like

@Horlogeopa iemand zoekt contact met je.

2 likes

Welkom :slightly_smiling_face:

Om een PB te sturen kun je op iemands avatar klikken en dan rechtsboven op “bericht”

1 like

Thnx Patrick

1 like

Bedankt vermoed dat ik dat nog niet kan omdat ik nieuw ben want zie nog geen bericht staan als ik op iemands avatar klik.

1 like

Welkom! En dat klopt inderdaad. Komt snel genoeg dat je pb’s kunt sturen:)

1 like

Welkom op HF. Horlogeopa is ‘aangeroepen’ dus zal ieder moment wel contact met jou opnemen.

Mocht je trouwens al Ă©Ă©n of meer horloges in jouw bezit hebben dan houden wij ons aanbevolen om deze te bewonderen.

Heel veel plezier en succes met de zoektocht naar een mooie Brunmontagne

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op hf! Mooi gezegd, houd wel van een beetje anders maar niet persé de klassieke. Veel klassiekers zijn een beetje anders maar dat leer je nog wel haha

1 like

Hoi kiske.

Zeker mee eens dat er zeker veel “anders” materiaal tussen de klassiekers zit. Beetje moeilijk uit te leggen wat ik bedoel, maar val bevoordeeld vaak net iets meer op een groter model klok
( Nee geen Invicta monster klok) en een rubber band vind ik persoonlijk erg tof.

Bedankt voor je antwoord
was al bang dat ik gek was geworden omdat ik het niet kon vinden.

1 like

Welkom!

1 like

Bedankt Edelweiss.
Fijn dat horloge opa voor mij is aangeroepen .

Heb niet echt horloges die forumwaardig zijn vrees ik, maar wel 1 welke ik met trots draag aangezien ik deze van mijn dochters heb gehad.
Zal er straks even een foto van plaatsen.

Welkom

1 like

Mijn beste,

Rocco, van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom op HF!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom op dit forum, Rocco.

Ik wens je alvast veel leesplezier. Je staat nu aan de start en stelt je bloot aan een ernstig virus genoemd horloges. Waarschijnlijk krijg je binnenkort de eerste symptomen genoemd flipperitus


Succes en sterkte😉

1 like