Even voorstellen

Beste forum leden,

Ik lees al een jaar of zo mee en dacht nu wordt het tijd om mijzelf voor te stellen.

Ik ben DeeJay ( nee geen echte DJ, maar dit is de creatieve / hippe uitspraak van mijn voorletters ).

Ik heb altijd van de onverwoestbaar Citizen Eco Drive duikhorloges gehad maar was altijd fan van JLC en Rolex. Ik heb zelfs ooit snuffel stage gelopen bij een Rolex / JLC AD gelopen.

God willing wordt ik binnenkort 40 en heb voor mezelf een DJ bij S&C besteld. Ik dacht bij mijzelf doe mij maar een horloge dat nog minimal 50 jaar mee kan.
Of ik het 50 jaar zal houden weet ik niet want een groene OP staat nog steeds nummer Ă©Ă©n op mijn lijst.

Ik kijk er naar uit om nog meer wijze en vermakelijk topics op de forum te kunnen meemaken.

Hier een foto van de DJ dat ik heb besteld. Naar mijn meening eentje dat ik elke dag kan dragen bij elke gelegenheid.

Groeten,

Deejay

PS Heeft iemand hier ooit gehoord van het merk Grand Seiko ? Schijnt een mooie merk te zijn ( aub grapje, niet mij bij de eerste post op een zwarte lijst zetten )

38 likes

Welkom op dit mooie forum D.Jee :hugs:

1 like

Van harte welkom op dit mooie en gezellige forum.
En voor wat betreft de GS, wellicht moet je daar eens een polletje voor aanmaken…succes verzekerd :joy: :innocent:

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom bij de club.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Wees welkom! Veel leesplezier.

1 like

Welkom op het forum! Mooi horloge in de bestelling staan :+1:

1 like

Welkom!

1 like

Wekom! veel plezier hier.

1 like

HĂ© DJ: welkom hier en veel plezier. For the record, ik ben niet kapot van GS :joy:
Als je maar niet te snel blauw wordt…

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom bij de club DJ.

1 like

Welkom op HF! En die DJ is een leuke binnenkomer … :wink:

1 like

Welkom op het forum :slightly_smiling_face:

1 like

Welkom DJ! :headphones:

1 like

Welkom! Veel plezier hier!

1 like

Welkom op het forum, erg mooi horloge heb je uitgezocht. Prima “beach to boardroom” geschikt lijkt me :wink:

Heb je verder nog horloges? Of is dit je eerste besmetting met het horlogevirus?

1 like

Welkom.

1 like

Welkom en mooie dj dj