Welkom
Welkom
Welkom Sander!
Welkom op het forum, Sander
Welkom!
Welkom !
Welkom Sander ! Goede aankoop 7 jaar geleden . Mooie investering voor je kind !
Welkom
Welkom bij ons leuke forum. Je hebt een mooie binnenkomer. Wel graag foto’s. Zijn we allemaal dol op. Ik hoop dat je zoon ook ooit eens lid wordt van ons forum. Heeft hij in elk geval een mooi binnenkom
horloge.
Hartelijk welkom!
Sander welkom op HF en veel plezier hier gewenst!
Welkom, Sander en nog veel plezier op ons forum.
Welkom en veel plezier op dit mooie forum!
Welkom Sander!
Goed streven, voordeel is dat als je ooit twijfeld je altijd het moment ff kan doorschuiven (examen, 18, 21, trouwen, 30, of je verzint hem ter plekke wat misschien zelfs nig meer indruk en herinnering maakt)
Ik zou nu een Daytona bestellen, heb je misschien nog kans dan je hem voor zijn/haar 30e hebt
Welkom op ons mooie forum.
Welkom !
Welkom hier
Welkom Sander!
Ik vind het zelf een gaaf idee om een horloge te kopen in eer van je zoon of dochter. Een vriend van me kocht een IWC en liet de naam en geboortedatum van zijn zoon graveren in de caseback. Zette me aan het denken… Het moet dan al een horloge zijn dat tijdloos is (en vermoedelijk blijft). Ik kan me wel inbeelden dat als onze zonen 18 of 21 zullen zijn hun smaak mogelijk nog niet helemaal ‘ontwikkeld’ is, of ze tegen dan allen met een smartwatch rondlopen…
Voordeel van je Sub is natuurlijk dat deze altijd een bepaalde waarde zal hebben. Dus zelfs mocht je zoon deze niet willen dragen blijft het een waardevol geschenk.
Lees ik het goed dat je die Sub nu niet meer plant te dragen tot wanneer je deze aan je zoon wil geven?
Hoi AlexisB,
Ik draag het horloge bijna elke dag.
Ben gisteren bij een AD geweest om het te laten servicen maar dan zou hij 14 tot 15 weken weg zijn. Dus nog even twijfelen om hem naar Zwitserland te sturen of bij een grijze dealer te laten servicen. Wat is jouw advies?
Het horloge laten graveren is een goed idee, ga ik over na denken.
Ik hoop overigens niet dat iedereen met een smartwatch gaat rondlopen.