Even voorstellen

Goedemiddag,

Al een tijdje kijk ik rond op dit forum en vond het tijd worden om lid te worden.
Ik ben Sander, ik ben altijd al geinteresseerd geweest in horloges en 7 jaar geleden heb ik een Rolex Sub gekocht, met de bedoeling deze door te geven aan mijn kind welke toen nog niet op de planning stond.

Afgelopen jaar ben ik vader geworden en wordt deze Sub uiteindelijk, als ik vind dat hij het verdiend heeft, doorgegeven.

Voor de komende periode ga ik dus opzoek naar een nieuw horloge welke door mij dan gerdragen kan worden. Ik heb nog een lange periode tijd om te zoeken dus ik neem hier dan ook de tijd voor.

Groetjes :slight_smile:

25 likes

Welkom :grin:

Welkom bij de club Sander.

Welkom hier!

Welkom op het forum en succes met de queeste :slightly_smiling_face:

HĂ© hallo, welkom! Ik hoop voor je zoon dat er niet teveel voorwaarden aan verbonden zullen worden :wink:

Vergeet ook niet dat er op dot moment een actie voor het goede doel loopt op dit forum: Update: 🚨 Actie voor het goede doel: HF Island puzzel en strip. Nu met nog meer prijzen zelfs een wasmachine?

Ik zou gewoon 18 of 21 op de klok zetten en er niet te veel voorwaarden aan verbinden. Zolang ie 'm niet voor heroĂŻne verpatst, prima.

Nou weet ik niet hoeveel kinderen er gaan komen, maar als je openingsbod een Submariner is kon het nog wel eens een dure hobby worden, het inkopen van erfstukken. Want mijn moeder zei altijd “je mag geen stiefkinderen maken, m’n knecht”.

Da’s uitstekend. Welkom hier, en ik wens je succes met het onderdrukken van onfortuinlijke impuls-aankopen.

Mijn beste,

Sander, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom :slight_smile:

Welkom hier bij HF !
Dan zou ik voor de SD gaan !

Welkom op HF!

Welkom!

3 likes

Thanks, 18 of 21 is ook mijn eerste idee.

SD is erg mooi maar ik was eerder aan het denken aan een Datejust 41 of een Daytona. Er is een prijsverschil. Zou mooi zijn als I het horloge vuur 2020 (geboorte jaar van mijn zoon) komt.

Dan maar de Daytona zou ik zeggen.
Ook al ga ik voor de duiker natuurlijk.

Welkom hier.

Hallo en welkom op het forum!

Welkom Sander

Welkom…:+1: