even voorstellen

Hallo mijn naam is Karel . even wat vertellen .zo’'n tien jaar geleden mijn hele verzameling mech horloges verkocht wegens prive omstandigheden .waar ik nu heel veel spijt van heb . het waren veel jubileumhorloges [ .staats mijnen en DSM ] woon in limburg. Sinds kort weer begonnen met verzamelen . ik ga nu veel naar de Duitse markten daar kom je nog wel eens wat leuks tegen .Maar het wordt steeds moeilijker om wat moois te vinden en de prijzen zijn flink gestegen .Binnekort wat fotos van een opnieuw beginende VERZAMELAAR groet KAREL PS KAREL was al in gebruik vandaar Jacob

Welkom Karel! Er zitten gelukkig nog meer horlogeliefhebbers in Limburg. Op dinsdag 13/2 komen er enkele bijelkaar vanaf 19.30 in de omgeving van Klimmen. Als je ook wilt komen stuur mij dan even een PB dan meld ik je de locatie.

Klokjes Alaaf! :slight_smile:

welkom hier
gr pajero (jan de groot) jan was ook al bezet

Welkom, Karel…die reservebelgen komen wel in de meerderheid zo…:wink:

Welkom Karel. leuk dat je de hobby weer opgepakt hebt… Gr Ron (ook uit Limburg)

Wat denk je,… als de klimaatsverandering een beetje doorzet,… komen jullie vanzelf hier terecht.
Dus moeten we nu maar alvast het fundament leggen waar we allen later op kunnen bouwen.
Horlogetechnisch gezien.

Welkom Jacob. Ik heb nog een oude fotocamera (Linhof Technika 4x5 ") van de oude staatsmijnen DSM.
Ook volledig mech. en 1 blok staal.

Hoi karel,
welkom hier, heb toevallig afgelopen week een elka. watch . van de staatsmijnen gekregen.
gr. john ( micjam) uit limburg