Even voorstellen

Hoi HF’ers!

Na maanden te hebben meegelezen en inmiddels verslingerd ben geraakt aan deze (veel te dure) hobby, wordt het ‘tijd’ om mezelf even voor te stellen.

Begin 2021 had ik nog geen horlogebox, had ik geen idee hoe ik een bandje moest verwisselen of wat een bezel is. Ik had slechts een Fossil horloge waar ik wel blij mee was. Op zich nog steeds wel, maar hij gaat niet meer in mijn box terugkomen. In de tussentijd, 11 maanden verder, heb ik de box vol zitten met leuke aankopen. Verschillende bandjes + attributen deze te verwisselen om eens een leuke NATO erop te slingeren. De wereld van de automaten vind ik erg leuk en wil eigenlijk geen ander type meer.

Ik ben geboren en getogen in de achterhoek, maar nu woonachtig in het midden van het land. Ben 33 jaar en werk in de IT-wereld.

Genoeg geluld. Hierbij een foto van mijn huidige stand van zaken in de box. Maarja, voor hoelang?

46 likes

animaatjes-welkom-4533576

1 like

Welkom! Mooie set heb je al hoor😄

Nu je hier bent? Niet lang👍

1 like

Welkom, en een like voor de avatar van Peter Griffin, die we hier vreemd genoeg nog niet hadden. :grin: :+1:

1 like

Mooie veelzijdige collectie al @Gaffeltange veel plezier hier!

1 like

Welkom👍

1 like

Griffin is een held :raised_hands:

En welkom op het forum @Gaffeltange. Mooie Tudor :raised_hands:

1 like

Leuk dat dit onschuldige virus jou ook te pakken heeft en welkom :grin:

1 like

Je bent aardig ingeburgerd hoor ik al want in de achterhoek betekent dat wat anders he

Maar welkom op het forum en leuke collectie heb je daar :+1:

1 like

Welkom en mooie Tudor zie ik daar al

1 like

Welkom op het HF en veel plezier hier😀

1 like

Welkom bij de club Peter.

1 like

Welkom.

1 like

haha, door al het lezen van HF ‘hek doar geen tied meer veur’.

1 like

Welkom Peter.

1 like

Welkom hier.

1 like

Welcome!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en het gaan snel hè het horloge virus.

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom in die fascinerende kring van HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like