Even voorstellen

Ik had nog niet de moeite genomen mij voor te stellen. Bij deze:

Ik ben 38 en kom uit regio ‘t Gooi nadat ik uit Amsterdam verhuisd ben. Ik werk nog wel in Amsterdam.

Op mijn 20e kocht ik mijn eerste “echte” horloge wat een uboat Classico was. Ik heb m nog steeds!

Helaas ben ik zo lomp gewest om in het verleden de vlinder sluiting weg te gooien die er bij hoorde, dus ik heb er nu een Nato band omheen zitten. Ik draag de klok nooit meer. Bleek een mode dingetje.

Hierna heb ik, op mijn 31 een IWC (2014) gekocht die met veel plezier draag. Het is een veelzijdige klok die zowel onder een pak of met T-shirt en spijkerbroek prima draagt!

De honger was echter nog niet gestild en ik besloot vorig jaar voor een datejust te gaan. Door de huidige schaarste was dat geen eenvoudige opgave maar ik ben toch in staat geweest er eentje via de AD te kunnen bemachtigen. Geduld en af en toe een gently reminder sturen was de key hier. Uiteindelijk heeft het 1,5 jaar geduurd maar ik had ook niet echt veel haast. Van de week kon ik m’n DJ 41 ophalen.

Verder heb ik nog een Apple Watch en een Casio met aftel functie voor mijn sport hobbies maar dat was het wel!

Een droom klok heb ik ook nog. Echter die gaat onbetaalbaar blijven:

25 likes

Welkom…:+1:

1 like

Welkom aan boord en veel plezier! Mooi spul :sunglasses: Kan me ook goed voorstellen dat die IWC de droom is, ziet er super uit.

1 like

Welkom :grin:

Welkom

Welkom op het forum. Leuke introductie van jezelf zo :+1:

1 like

welkom

Welkom ! Veel plezier :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hartelijk welkom!

Welkom hier bij HF !

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom :+1:

Welkom bij de club Koetje.

Welkom :ok_hand:

Welkom @koetje

Welkom!

Welkom en veel horloge-, lees-, kijk- en schrijfplezier hier!!!

Welkom bij de club :+1:

welkom-home

Welkom op HF :slightly_smiling_face:

€114.000,- :flushed: Kwestie van prioriteiten stellen :stuck_out_tongue_winking_eye: