Even voorstellen

Dag allemaal,

Nieuw hier op het forum!

Mijn naam is Stephen en na wat goedkopere horloges te hebben gedragen een TW Steel Emerson Fittipaldi gekocht (gelimiteerd tot 777 stuks) een paar jaar terug.

Wat een miskoop… ik zal jullie de details besparen.

Na deze zure nasmaak een aantal jaren geen horloge te hebben gedragen, op een smartwatch na, ben ik nu toe aan een daily beater, eentje die past bij mijn dagelijks leven/leeftijd (bijna 30.)

Aangezien het mijn eerste echte horloge word wil ik (nog) geen paar duizend stuk slaan op een horloge.

Ik ben erg fan van divers en daar ben ik dus ook naar op zoek gegaan.

Door het zien van een Steinhart wist ik zeker dat ik zo’n soort horloge wil maar het horloge zelf voelde niet goed omdat deze teveel op een Rolex lijkt en eigenlijk een hommage is.

Aangezien ik in mijn dagelijks leven (werk) veel mensen ontmoet die Rolexen/Audemars kopen met “wisselgeld” wilde ik een diver met een eigen karakter.
Eentje dat mogelijk een conversation starter kan zijn zonder de wannabe uit te hangen.

Om een lang verhaal kort te maken ben ik na veel speurwerk op een Seiko Prospect SRPE33K1 “Save the ocean” terecht gekomen.

Een horloge dat mij erg trekt door het design, kleuren maar ook het verhaal achter Seiko en het stukje “save the ocean.”

Deze heb ik vandaag besteld en hoop ik één deze dagen te mogen ontvangen!
Zodra deze binnen is zal ik wat mooie foto’s maken.

Daarnaast hoop ik hier veel te leren!

51 likes

Welkom…:+1:
Mooi hoor, de Samurai

1 like

Welkom Stephan , mooie Samurai :+1:

1 like

Welkom en van die Samurai krijg jij geen spijt!:+1:

1 like

Welkom op het forum :slightly_smiling_face:

1 like

Welkom ,!

1 like

Mijn beste,

Stephen, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Hartelijk welkom!

1 like

Ben dan wel benieuwd in wat voor branche jij werkt.

1 like

Bedankt voor het warme welkom!

@anon33714818EV
Om niet te veel in detail te treden.
Ik heb een productie bedrijf in de vorm van content creatie met klanten in het hogere segment (miljoenen/miljarden bedrijven.)

1 like

Welkom!

1 like

Welkom en tof horloge besteld :star_struck:

1 like

Welkom! Leuke Seiko met mooie wijzerplaat!

1 like

Welkom Stephen, ben zelf ook gek op divers!
Mooi horloge heb je gekozen👍

1 like

Welkom op ons leuke forum. Je hebt een leuke binnenkomer.

1 like

welcome

1 like

Welkom! Seiko is altijd goed! Mooie keuze die Samurai. We zullen je vanzelf zien in het Seiko Only topic. Veel plezier op dit forum!

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Welkom Stephen en een mooie en goede keuze! aangezien je dit zelf hebt gekozen is dat natuurlijk altijd goed :wink:

1 like

Welkom hier.

1 like