Dag allemaal,
Nieuw hier op het forum!
Mijn naam is Stephen en na wat goedkopere horloges te hebben gedragen een TW Steel Emerson Fittipaldi gekocht (gelimiteerd tot 777 stuks) een paar jaar terug.
Wat een miskoop… ik zal jullie de details besparen.
Na deze zure nasmaak een aantal jaren geen horloge te hebben gedragen, op een smartwatch na, ben ik nu toe aan een daily beater, eentje die past bij mijn dagelijks leven/leeftijd (bijna 30.)
Aangezien het mijn eerste echte horloge word wil ik (nog) geen paar duizend stuk slaan op een horloge.
Ik ben erg fan van divers en daar ben ik dus ook naar op zoek gegaan.
Door het zien van een Steinhart wist ik zeker dat ik zo’n soort horloge wil maar het horloge zelf voelde niet goed omdat deze teveel op een Rolex lijkt en eigenlijk een hommage is.
Aangezien ik in mijn dagelijks leven (werk) veel mensen ontmoet die Rolexen/Audemars kopen met “wisselgeld” wilde ik een diver met een eigen karakter.
Eentje dat mogelijk een conversation starter kan zijn zonder de wannabe uit te hangen.
Om een lang verhaal kort te maken ben ik na veel speurwerk op een Seiko Prospect SRPE33K1 “Save the ocean” terecht gekomen.
Een horloge dat mij erg trekt door het design, kleuren maar ook het verhaal achter Seiko en het stukje “save the ocean.”
Deze heb ik vandaag besteld en hoop ik één deze dagen te mogen ontvangen!
Zodra deze binnen is zal ik wat mooie foto’s maken.
Daarnaast hoop ik hier veel te leren!