Ja een duiker zou er inderdaad nog wel tussen mogen, heb er momenteel wel eentje op het oog de SUN021 maar die vind ik wel erg aan de prijs, en als ik dan toch naar dat budget ga kijken is er vast nog wel meer leuks te vinden zoals TWCO een Tissot Seastar enz.
Ik hoop morgen nog een leuke Certina aan de collectie toe te voegen, eentje welke maar 2 maanden geproduceerd is…
De SUN021 is idd een cool ding! En een ‘shrouded’ (Tuna) Seiko duiker is echt een slag apart. Imo is deze nieuwe Kinetic GMT Tuna overigens juist heel erg goedkoop. Tot nu toe was de goedkoopste Tuna namelijk de 300m quartz Tuna en die kost rond de 1.000 Euro(!). En hoewel ik de ‘klassieke’ looks hiervan nog steeds kan waarderen, wordt deze wel een stuk minder aantrekkelijk met de komst van de nieuwe Kinetic Tuna.
Een Seastar is ook zeker niet mis en als je in die prijsklasse een automatische duiker zoekt, dan zou ik ook zeker kijken naar de Certina DS Action Diver en de Seiko Sumo. Dat zijn echt toppers in dit segment.
Ben heel benieuwd naar jouw nieuwe Certina-aanwinst!
madtraxx Schreef:
Thanks allemaal!
Ja een duiker zou er inderdaad nog wel tussen
mogen, heb er momenteel wel eentje op het oog de
SUN021 maar die vind ik wel erg aan de prijs, en
als ik dan toch naar dat budget ga kijken is er
vast nog wel meer leuks te vinden zoals TWCO een
Tissot Seastar enz.
Ik hoop morgen nog een leuke Certina aan de
collectie toe te voegen, eentje welke maar 2
maanden geproduceerd is…
De ultieme chrono voor mij is nog redelijk bereikbaar, de prs516 valjoux auto van Tissot. Ik moet het voorlopig met de quartz doen echter die moet en zal er komen
TagEd, ik ga eens kijken naar de modellen die je noemde, thanks voor de tip!
Ik had vandaag een Certina ODC one opgehaald, maar bij thuiskomst zag ik pas dat er schade aan de zijkant van het horloge zat. Ik ben direct weer in de auto gestapt om hem terug te brengen en mijn geld terug te halen. Verkoper stond wel raar te kijken toen ik om 22:30 ineens op de stoep stond. Mensen die in het facebook groepje zitten kunnen hem daar nog zien…
De ultieme chrono voor mij is nog redelijk
bereikbaar, de prs516 valjoux auto van Tissot.
die is lekker sportief.
Ik had vandaag een Certina ODC one opgehaald, maar
bij thuiskomst zag ik pas dat er schade aan de
zijkant van het horloge zat. Ik ben direct weer in
de auto gestapt om hem terug te brengen en mijn
geld terug te halen. Verkoper stond wel raar te
kijken toen ik om 22:30 ineens op de stoep stond.
Mensen die in het facebook groepje zitten kunnen
hem daar nog zien…
oei, balen. hoop dat ze niet moeilijk deden. hoe weet je als verkoper immers dat de kopen t niet zelf gedaan heeft.