Even voorstellen

Dag Allemaal,

In 2020 liep ik zonder enige kennis of vooronderzoek een SC binnen voor mijn eerste echte horloge. Ik had net promotie gemaakt en vond het nodig dit uitbundig te vieren. Na eerst met veel medelijden aangekeken te zijn toen ik vroeg ‘kan ik hier een rolex kopen?’ liep ik uiteindelijk naar buiten met een Formula 1 Tag Heuer chrono. Gedurende de weken die volgde ben ik me gaan verdiepen in horloges omdat ik het niet kon laten om naar de wijzerplaat te staren en meer te weten wilde komen over de werking van horloges. Sindsdien bezoek ik ook met regelmaat HF met veel plezier.

Mijn naam is Dave, 33 jaar oud en woonachting in Oirschot met vrouw en kind. Sinds de aankoop van de Tag Heuer ben ik mijn horloge collectie gaan uitbreiden. Naas de Tag bezit ik nu een Hamilton Khaki Field Mechanical (die het meeste tijd om de pols inneemt). Ook heb ik een Tudor BB GMT die ik werkelijk schitterend vind. Ik heb mezelf voorgenomen om de collectie bij 3 horloges te houden (de watch roll heeft bewust maar 3 plekjes). Grail watch voor mij is de Rolex Explorer maar voor ik die koop moet er eerst een horloge wijken (en het is natuurlijk niet leuk om zo snel al je graal te bezitten). Naast Rolex hebben ook Omega, GS en Longines nog een goede kans om in mijn collectie te komen.

Ik kijk uit naar leuke discussies op HF! Tot sprekens!



23 likes

Welkom…:+1:

1 like

Welkom en fijne horloges! :slight_smile:

1 like

Welkom
Mooie horloges

1 like

Welkom Dave!

1 like

Welkom, Dave en nog veel plezier op ons forum.

1 like

Hallo Dave, welkom hier. In de beperkingen toont zich de meester :wink:

1 like

Had mezelf in eerste instantie voorgenomen om naast max 3 horloges ook iedere horloge met een andere complicatie te hebben. De tag is Quartz, Tudor mechanisch en Hamilton opwind maar die beperking ga ik toch maar los laten ;).

1 like

Welkom Dave!

1 like

Welkom op HF!

1 like

Dat is een goeie start :+1: Welkom bij de club

1 like

Welkom hier!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom, mooie horloges ook :star_struck:

1 like

Mijn beste,

Dave, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom.

1 like

Welkom. Snel je grail hebben, heeft het voordeel (of nadeel) dat de kans groot is dat je weer een nieuwe grail wenst.

1 like

Welkom

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Dave! Jezelf dingen voornemen is mooi, helaas lukt het mij nooit om mezelf eraan te houden… Ik vind altijd wel weer een smoesje voor mezelf om dan toch dat ene horloge er dan nog bij te halen. Dat wordt helaas alleen maar erger als je lid wordt van Horlogeforum.

1 like