Even Voorstellen

Beste forumleden,

Het horlogeforum is voor mij al jaren een frequent bezocht forum. Bij deze neem ik eindelijk de volgende stap om iets actiever op het forum te worden en ga ik mijzelf officieel voorstellen:

Mijn naam is Marco en ik woon in Zuid-Holland.

Ik geloof dat ik de liefde voor horloges al jaren geleden van mijn vader heb over mogen nemen Een tijd waarin hij nog op zoek was naar zijn ‘Holy Grail’ en we regelmatig mooie zaken bezochten. Ik ben later pas met de aanschaf van iets serieuzere horloges begonnen. 15 jaar geleden heb ik met de aanschaf van mijn TAG Heuer aquaracer automatic een eerste stap gezet. Toen dacht ik nog dat het daarbij zou blijven en dat mijn dorst gelest zou zijn. Ik ben inmiddels 44 jaar oud en vrees dat de dorst er niet minder op wordt.

De zoektocht blijkt vaak minstens even mooi te zijn als het bezit van een mooi horloge en daarbij is het forum een prachtige bron van inspiratie waarvoor dank aan alle leden.

Onderstaand zien jullie een aantal foto’s van mijn horloges.

Waar ik nog steeds naar op zoek ben is een mooie chronograaf. Hierbij denk ik aan een Omega Speedmaster, Tudor Black Bay chronograaf of een Bell &Ross BR V2-94 STEEL HERITAGE.
Wie weet kom ik mijn droom chronograaf binnenkort op het forum tegen😊

Tot snel allemaal

33 likes

Welkom!

Welkom op het forum!

Welkom hier :+1:

Welkom hier bij HF !
Die eerste ken ik niet.
Wat is dat?

Mijn beste,

Marco, van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom bij de club :grin::+1:t3:

welkom hier op het gezellige forum

Welkom op het forum!

Dank!
Die eerste is een Hamtum Kraken titanium. Heb ik enkele jaren geleden via kickstarter bemachtigd. Fijn horloge met een sellita uurwerk (SW 200-1)

1 like

Ja ziet er leuk uit.

1 like

Welkom…:+1:

Welkom Marco , die bovenste is mooi :ok_hand:
Welke maat is dat ?

1 like

41 mm, een mooie medium maat

1 like

Welkom Marco

Hartelijk welkom Marco!

Welkom!

Welkom Marco!:+1:

Marco, welkom op HF!

welkom-home