Even voorstellen

Hoi allemaal, sinds een paar dagen lid dus toch maar even voorstellen.

Mijn liefde voor horloges begon met een simpele Seiko die ik kocht van mijn vader (die hier tevens ook actief is). Een beetje later kocht ik een Garmin Fenix (5) en omdat ik van statistiekjes hou jaren niet meer omgekeken naar analoge horloges.

De seiko waar mijn liefde voor horloges mee begon:

De Garmin Fenix (intussen een Fenix 6 Pro Sapphire) waar ik toch ook nog steeds enorm van hou:

*Ik wist niet dat die kussentjes een hartslag hadden :smiley: *

Omdat ik ondertussen terug te lang stil zit en mijn analoge horloges herontdekte ook maar een Garmin Vivosmart gekocht om rechts te dragen zodat ik statistiekjes kan combineren met analoge horloges.

Sindsdien een aantal goedkopere horloges gekocht om op korte termijn de hobby terug op te nemen (voor ik verliefd werd op statistiekjes hield ik ook al van afwisseling aan de pols) en een beetje aan het rondneuzen op HF (dat ik al kende door mijn vader dus).

Hieronder een Invicta Pro Diver (I know… maar voor wat ik hem gebruik toch tevreden van), iets van Festina en 2 Casiotjes (nostalgie!).

Invicta:

Festina:

Casio:

Verder had ik nog ergens een Bering liggen.

Het is duidelijk: Ik hou van blauw maar heb ook nog zeer veel bij te leren, maar daar kijk ik dus enorm naar uit!!

Binnenkort wel een verrassing die ik op de kop kon tikken dankzij een HF-lid!

27 likes

Welkom :smile:

1 like

Leuke collectie en welkom hier :+1:

1 like

Hartelijk welkom!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Welkom op HF Bert en veel plezier hier gewenst!

1 like

Welkom op het HF

1 like

Welkom hier!

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club Horloge Liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom Bert emot-tiphat

1 like

Welkom op het forum

1 like

Welkom :slight_smile:

1 like

Welkom :grinning:

1 like

Welkom bij de club :+1:

1 like

Welkom ! Leuke collectie :slight_smile:

1 like

Van harte welkom op dit gezellige forum!

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom

1 like

animaatjes-welkom-4533576

1 like

Welkom :sunglasses: veel leesplezier

1 like